- Att man inte blir arg för att man förlora ett scenario. Det är bara att acceptera situationen. Man får brösta konsekvenserna. Att inte lämna för att det inte blev som man ville.
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Oskar Lindberg. när Oskar var 5 år blev han bort adopterad av sin familj. Oskars familj hade inte så mycket pengar så dom var tvungen att göra det. åren gick och Oskar blev äldre och äldre nu gick han i 9an. Oskar började i skola men första dagen blev han nervös så han började dagen med en timmes skolk. hans bonus föräldrar blev inte så glada så han fick utegångs förbud i en vecka. efter sitt utegångs förbud så började han med hockey. han blev riktigt bra en av dom bästa i sitt lag. han blev även scoutad till new york. han fick väldigt mycket betalt hans lön blev på 100,000. han blev kär i en tjej i 2an på umnasiet. dom började dejta åren gick Oskar gick ut skolan. men sen gjorde Oskars tjej slut. Oskar blev så ledsen att han flyttade till unive där ville han börja jobba som sjuksköterska.
- Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är snäll. jag tänker ha så hög rp nivå som jag kan. jag kommer hålla mig till min karaktär så bra jag kan. jag är lätt att rpa runt. jag kommer bidra till en hög rp nivå på unive