- Meddelanden
- 760
- Reaction score
- 40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929963272/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dreamer
Vad är din discord tagg? Dreamer#6518
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? såg ut som att jag dödade utan anledning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag parkerade min bärgningsbil vid sidan av vägen för att prata med en person just då rammar två personer in i mig jag frågar varför de gjorde så. De blir arga och drar fram ett baseballträ jag knivar dem som självförsvar. Jag hade en vän som skärmfilmade om det behövs.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självförsvar eftersom de hotade oss med basebollträn men sen igen kan det ju se ut som RDM
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En felaktig ban tror jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? försöka reda ut det utan självförsvar
Har du lärt dig någonting efter din ban? Försöka reda ut saker utan självförsvar om det inte är så att jag måste
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dreamer
Vad är din discord tagg? Dreamer#6518
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? såg ut som att jag dödade utan anledning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag parkerade min bärgningsbil vid sidan av vägen för att prata med en person just då rammar två personer in i mig jag frågar varför de gjorde så. De blir arga och drar fram ett baseballträ jag knivar dem som självförsvar. Jag hade en vän som skärmfilmade om det behövs.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självförsvar eftersom de hotade oss med basebollträn men sen igen kan det ju se ut som RDM
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En felaktig ban tror jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? försöka reda ut det utan självförsvar
Har du lärt dig någonting efter din ban? Försöka reda ut saker utan självförsvar om det inte är så att jag måste
Har du läst våra regler? Ja