Nekad Dreamer | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929963272/

Ditt Hex-ID: 110000139cc6908

Vad är din discord tagg? Dreamer#6518

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft (kör extremt fort i stan) ~Goggle. Återstår: 0 dagar 23 timmar 60 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vettefan körde inte ens extremt snabbt jag körde en 1966 Chaparral 2E och max hastigheten är typ 130km/h på den körde kanske 100km/h med den på en väg där ingen annan var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade just blivit unbannad så jag kommer in i spelet och ska köra till bärgaren för att ta ut min rs6 jag kör dit med en 1966 Chaparral 2E som inte ens kör snabbt jag körde kanske högst 100km/h jag hade inte ens hunnit långt fram förens jag blir bannad för KÖR EXTREMT SNABBT I STAN liksom jag körde 100km/h. Jag har npg sett personer med teslan som susat fram 400km/h i stan så jag trodde inte att jag skulle bli bannad för detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig eftersom jag typ körde 100km/h. och jag är nästan 100% säker på att goggle själv kört fortare än 100km/h i stan så vettefan vad detta var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktig, felaktig, suntförnuft för jag hade kniv på mig som chef och sunt förnuft för jag kollade igenom en polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vettefan kört 20km/h.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig köra en bil mer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka