Accepterad Dreamer | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929963272/

Ditt Hex-ID: 110000139cc6908

Vad är din discord tagg? Dreamer#6518

Vem var det som bannade dig? Erixon>:

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Metagaming ~Erixon :>. Återstår: 4 dagar 3 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag meta gama

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev insatt i fängelset av en polare som jävlades med mig sedan så glömde polisen att låsa dörrarna så jag såg chansen att rymma så jag smet. Sedan hade polisen tagit min lur så jag sa åt min polare att hämta mig jag vissste att det var fel men jag tänkte inte på det just då det enda jag tänkte på var att rymma så det blev som det blev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var klart o tydligt jag som gjorde fel att meta gama är bland de värsta sätten att bli bannad för efter som det är så klart o tydligt när man gör det så det blir nästan bara konstigt att skriva denna ban överklagan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla är gamla och typ felaktiga pga. Dsync och missförstånd. Men jag har tagit åt mig av dem fast de har varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara stannat på kåken eller rymt på ett annat sätt utan att powergama.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig hålla vc på i dc. och jag har en relativt bra Rp så jag hoppas att du som läser detta förstår mig och att jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort tack.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka