Accepterad .Dreamer | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929963272

Ditt Hex-ID: 110000139cc6908

Vad är din discord tagg? Dreamer#5616

Vem var det som bannade dig? Minns ej

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? uppkäftig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en tid sedan men tror det var för jag gick med i en annan server samtidigt som jag var wl på Unive, osen när de banande mig så kan det hända att man kasta ut sig lite "kränkande" ord för vissa personer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Aaa det var en rätt ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blacklist 1 | Deltagande i andra servrar
Blacklist 2 | Deltagande i andra servrar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hållit käften

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte vara WL på en server samtidigt som man är med i Unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes Box

Jaa alltså det är på mitt gamla konto men är ip bannad på Discorden så kan ej joina med mitt nya och bannad på mitt main konto här på forumet
Och vad heter ditt gamla konto, eller vad har det för discordid?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka