Dreamer | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad heter du på discord? Dreamer#6518

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
mån 13.50-00.00
tis 13.50-00.00
ons 13.50-00.00
tor 13.50-00.00
fre 13.50-04.00
lör beror på när jag vaknar-04.00
sön beror på när jag vaknar-00.00

Berätta om dig själv Jag är 16 år och går i 9:an på fritiden spelar jag väldigt mycket och Mixtrar med musik ärligt sagt så gör jag inte så mycket annat än det. Jag kommer från Dalsbruk, Finland där man endast pratar svenska. Jag har spelat Rp dagligen sedan 3 månader tillbaka. Jag är alltid på bra humör och jag blir aldrig arg.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bli väldigt glad och säkert visa till alla mina polare att jag blivit support eller nåt sånt i den stilen. Jag är en väldigt aktiv spelare och spelar dagligen flera timmar på servern. Jag skulle se till att alla får hjälp med sina frågor angående servern eller annat inom servern och jag skulle vara mycket i noclip och se till så att ingen lallar eller bryter mot nå andra regler på servern. På natten skulle jag sitta mycket och kolla på forumet i ban överklagan och läsa dem. Men generellt skulle jag bara vilja vara som en extra hand i arbetet på servern. jag är alltid väldigt glad och är aldrig sur eller arg.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade lite kanske 1vecka när servern just lanserats men tröttnade snabbt eftersom jag inte hade typ någon polare som spelade pc men efter 1år så kom jag tillbaka till Rp och har nu spelat på Unive dagligen sedan Januari tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag är en väldigt aktiv spelare som tillbringar mycket tid på denna server och jag kan alla regler utantill dessutom jag vill hjälpa alla på servern som har någon fråga angående servern eller nå annat. Jag är nästan varje dag inne på support och ber om att banna någon för en längre tid eftersom en svban bara är 30minuter. Det mesta jag stöter på är lall och rdm. Dessutom så dv:ar jag bort flera bilar om dan som någon bara dumpat på vägen eller rent ut sagt skitit i att föra den till garaget.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle se till så att det inte finns nå lallare eller andra regelbrytare på servern. sedan skulle jag sitta mycket i support . Jag får redan nu massor av meddelanden varjedag fastän jag bara är wl ansvarig och kanske inte kan besvara alla frågor så försöker jag endå att svara dem eller ge dem råd.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit WL ansvarig och servervakt och jag har sv bannat massor av lallare på servern. Jag kan dessutom alla regler på servern utantill.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/svban

/sqlban

/kick

/tpm

/freeze

/setjob

/bring

/car

/dv

/toggleid

/togglename

/noclip

/revive

/spectate

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Har enkelt att lära mig saker så länge jag hör på och inte tänker på nåt annat haha.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nae tror inte det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka