Nekad Dre | Ban Överklagan (Waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388562211/

Ditt Hex-ID: 110000108d01634

Vad är din discord tagg? Andre.#2986

Vem var det som bannade dig? ppdpcc

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-08 164509.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag "körde på" en vakt när jag skulle hjälpa min kompis att rymma.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg att min kompis försökte fly från vakter av någon anledning, så jag körde dit och sa till honom och hoppa in. Han hoppade in, och när jag höll på att köra iväg så sprang en vakt framför mig och blev påkörd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både rätt och fel då jag borde inte köra på honom men fel då jag inte tror man har så snabba reaktioner eller bromsar, så de skulle hända oavsett.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. felaktig ban
2. c-logga, då jag nästan bajsade på mig, och kommer aldrig våga göra om det.
3 och 4. rpa inte skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kommer nog inte hjälpa mina kompisar eller lägga mig i saker som inte angår mig eftersom jag alltid får skit för det. men ang det här så kunde jag nog tagit det sakta även om vi försökte komma undan snabbt.

Måste ba tillägga att det inte heller är så realistiskt att en vakt kommer springa framför en körande bil medans den försöker komma undan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka