Nekad DrCow0 | Medlem ansökning [Jensen] [K4rlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DrCow0

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/episkakossan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? DrCow#9592

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. John Helander är 30 år gammal, uppväxt i Gnesta utanför Stockholm. John är en knegare, och har jobbat på Gnesta Glas AB sedan gymnasiet. Johns intressen är att gå på fotboll, gärna AIK samt att jobba på sig själv inför polisutbildningen - vilket är hela hans mål med livet.
Han gjorde värnplikt på militärpolisen, och muckade med goda vitsord.

Johns pappa var polis och inspektör vid narkotikaroteln på Stockholmspolisen i 45 år, då han gick i pension med goda meriter.
Johns mamma var kassabiträde på Posten när detta fortfarande var statligt, men blev sedan arbetslös när den stora utförsäljningen av statliga myndigheter skedde och gled sedan in i en långvarig depression som övergick i demens i vilken hon senare avled.

När John var 17 år gammal blev han rånad och allvarligt misshandlad när han väntade på pendeltåget, vilket ledde till ett brinnande hat mot småkriminella. John engagerade sig i den lokala politiken, vilket ledde till att han hamnade i kommunfullmäktige för Folkpartiet, senare Liberalerna.

I övrigt så fokuseras som sagt mycket av Johns tid till att träna inför polisutbildningen, som alltså är målet - detta må gå via ett väktarföretag först.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med mogen RP, ett lugnt förhållningssätt samt ett annorlunda sätt att spela på då jag ej är intresserad av att spela våldsamt eller kriminellt. Har mycket tidigare erfarenhet från SAMP (LS-RP), men har tagit en paus på några år.
Jag är en lugn och stabil person, och hetsar sällan upp mig över ett spel.

Jag kan även bidra med kunskap om säkerhetsbranschen och en verklighetsorienterad approach till rollspelande, samtidigt som man håller en rimlig nivå för att inkludera fler i rollspelande inom GTA.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har testat servern lite utan att vara medlem, och gillar gränssnittet samt vad jag förstår så verkar forumet vara aktivt och ha en levande community.

Hur hittade du Unive? I serverlistan!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål kortsiktigt är att etablera mig i staden som en laglydig och stabil medborgare, skaffa jobb och boende samt att lära mig orientera i den nya staden.

Långsiktigt är det att arbeta inom säkerhetsbranschen, antingen på väktarföretag eller på Polismyndigheten. Sedan finns det säkert en del vägar inom myndigheten man kan ta, men detta låter jag stå osagt tills jag har mer kunskap om organisationen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill delta i ett levande community inom rollspelande för GTA 5. Annars vill jag mest utforska servern och världen, samt spelarna och karaktärerna som finns inom dessa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Önskar förlängt till lördag 23/10 för att genomföra muntlig intervju om detta är möjligt, då jag fick åka iväg på jobb hela veckan.

Tillbaka