Accepterad Draskovic | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Draskovic

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Draskovic

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Luders/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Draskovic

Vad är ditt discord namn? Sallad#4916

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Ahdam hade inte så dålig uppväxt det var skolan som fucka upp allt sen. Han började
komma i konntakt med folk som håller på med droger. Ahdam är en ghetto karaktär som har
interesse av droger, vapen och musik. Han har haft den livsstil han lever hela sitt liv. Han's
bror dog men hade han inte haft nära vänner så hade han inte kommit någon stans. Nu står
han på toppen och skiner medans dom som inte trode på han är längst ner. Dom plockar,
rullar och becknar alla Joints själva. Dom kommer nu söka springisar, för att inte riskera
något nu när dom har fått en plats mellan alla gäng.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en bra historik av min karaktär och jag kommer kunna vara aktiv på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har en bra historik av min karaktär och jag kommer kunna vara aktiv på servern

Hur många timmar har du på FiveM? 800

Hur hittade du Multistaden? jag fick discorden av en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Förklara mer varför just du ska bli whitelistad och varför du vill bli whitelistad. Annars bra!

Utveckla på ”Varför ska just du bli whitelistad” samt ”Varför vill du just bli whitelistad på denna server”
Resten var bra! ;)

Utveckla på ”varför just du ska bli whitelistad. Annars är det en bra ansökan

Tillbaka