Nekad Dralov | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dralov

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198450655321

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Dralov#4144

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Här är min karaktär :

Karaktär :
Dralov Stepanovic är född i Stockholm men växte upp i Sundsvall
Uppväxten för Dralov var lugn och ordnad om man måste beskriva den med enbart två ord. Föräldrarna gav honom allt som dom mäktade med och allt han någonsin kunnat önska sig, detta utan att för den sakens skull, göra honom bortskämd. Hans rötter följde med honom genom berättelser som hans föräldrar berättade, och det gjorde honom tidigt ödmjuk.

Det hela slutade faktiskt med att de gåvor han konsekvent fick av sina föräldrar, gav han bort till vänner i skolan. Sade sedan åt sina föräldrar, att saken i fråga gått sönder och på så vis mörkade det faktum att han helt enkelt inte ville ha alla dessa fina saker. Hans värderingar var annorlunda, och han skulle aldrig få visa upp sig på något avsnitt av ung och bortskämd på tv.

Redan från ung ålder började Dralov spela ishockey med det lokala laget Timrå IK. Han vart faktiskt ganska bra på det och spelade genom sina ungdomsår allt ifrån back till forward.

Inför gymnasiet, visste Dralov redan då vad han ville. Han ville bli polis. Så i gymnasiet gick han en allmän samhällsvetenskaplig linje som avslutades med väl godkända betyg. Den gymnasiala utbildningen avslutades och Dralov visste att allt han hade satt upp som mål hittills, hade gått i uppfyllelse. Så varför skulle inte ansökan till polishögskolan också göra det? Sagt och gjort, han ansökte och kom in till vårterminen. Gick ut på sin aspirant och har sedan dess arbetat inom myndigheten.
Flertalet olika positioner inom krim och ordningen resulterade i en rekrytering till Regionala Insatsstyrkan där han först jobbade som medlem och sedan som instruktör. Instruktörsjobbet har hållt honom väl i sinnet i alla de fem år som han gjort det, men som nu 33 årig gammal kriminalkommissarie, söker han sig vidare inom myndigheten.

Som person är Dralov lugn och sansad, och blir sällan mer uppjagad än att hjärtat slår några slag snabbare. Han är van vid stress och press med andra ord. Som relationsmänniska är han däremot rätt bakvänd. Han har alltid varit en karriärsmänniska vars fokus legat just på karriären och på att dra sitt strå i stacken till ett säkrare och bättre samhälle. Han har emellertid på senare år fått tagit sig iväg med kollegor ibland på olika sociala tillställningar, just för att koppla ner tankeverksamheten. Det har han uppskattat och planerar att fortsätta med.
Dralov har ett vildmarksintresse och älskar både fiske och jakt, ute i skogen eller på en solig bergstopp trivs han som bäst med en kopp kaffe i hand. Hiking och att köra efter en snårig stig till någon vildmarkspärla på en endurohoj, är också ett par favoriter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har länge rpat som polis och känner att det är den vägen jag vill gå på även denna server så att jag sedan kan dela med mig om mina kunskaper men även kunna få lära mig något nytt!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många aktiva spelare och vill därför testa på det och se hur rpt är och hur servern är uppbyggd

Hur hittade du Unive? Vetat om Unive länge men har bara inte valt att söka hit för än nu

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara så roligt som möjligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra rp med bra scenarion. Vill kunna bjuda på bra rp men även få uppleva det!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Svar nej, jag rpar inte på någon annan server för tillfället!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top