Accepterad Dralle | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dralle

Aktiv Medlem
Meddelanden
304
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Dralle9558

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Roger Karlsson, han är uppväxt rätt tufft, han blev mobbad och utfryst på grund av hans mindre ekonomiska uppväxt. Hans intressen har alltid varit bilar, ordning och reda. Efter ett par år och efter hans skolutbildning var klar så började han plugga som polis, där han hade en framgångsrik karriär. Han steg upp i ranger ända upp till rangen polis intendent, därefter blev han sjuk i cancer och behövde därav ta en paus i sin karriär, han är nu frisk och har ambitionen att göra skillnad som polis igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är min kunskap inom rollspel, allt från gängrp till polis rp. Har drivit en del gäng som aldrig blivit nedstängda och har till och med fått special vapen på grund av mina tidigare gäng. Jag har alltid skött min rp vilket kan ses på min ban historik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela till allas upplevelse, dvs att alla ska ha kul och en bra upplevelse under rollspelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, kan alla, Fear rp, som är att man inte värnar för sitt liv, RDM, att man dödar utan anledning, t.ex att man ser någon och väljer att döda. Combatlog att man lämnar spelet för att t.ex inte bli av med sina saker. Sen massa fler regler som jag kan och har erfarenhet av.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, började rpa här 2021 sedan efter ett tag började jag streama och var en av serverns marknadsförare och då är det enormt viktigt att ens rp nivå är hög vilket min är, sedan efter några år så behövde jag en paus från rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka