Dralle | Medlem ansökning (murphy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dralle

Aktiv Medlem
Meddelanden
304
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198261869567

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Nygren

Vad är ditt discord namn? Dralle#9558

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Cronqvist och är 31 år gammal. Leif är en väldigt glad, impulsiv och har lite svårt att lita på folk då han tidigare haft ett alkohol missbruk. vilket ledde till att hans fru lämnade honom med hans barn. Efter skilsmässan så började Leif inse att han behövde hitta något att leva för, så därför började han gå rehab i 2 år där han blev av med sitt missbruk. Hans stora intressen som hjälpte han igenom skilsmässan var träning på gym, åka på jaktresor och jaga rådjur och motorcyklar/bilar. Under sina intressen lärde han sig många nya egenskaper som t.ex. att mecka med allt från bil till mc och han blev sin egen P.T. Dock efter skilsmässan så har Leif känt sig ensam och deprimerad på grund av att han inte har en sambo eller flickvän. En lösning som Leif tänkt på länge är att skaffa en hund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive är för att jag är en trevlig kille, jag är inte toxic, jag ärl iksom en allmänt skön grabb. Det jag kommer bidra med är hög RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara mest intresserad på unive är att jag sätt min vän streama game play på unive, en annan grej som får mig att bli intresserad är gemenskapheten, mängden medlemmar och att den är väldigt verklighetsbaserad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min vän som tipsade om den servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att jag vill ha bilar och motorcyklar samt lära mig om hur det är i "verkliga" livet, jag vill samt också lära känna nya människor. jag vill möjligtvis testa på mekaniker jobbet och lite allt möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att ge hög RP, lära känna nya människor och se hur det är i "verkliga" livet. Men såklart det är också viktigt för mig är att ha kul o ha/ge en nice upplevelse.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope

Tillbaka