Nekad Draknyllet | Medlem ansökning [P4TR1CK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Draknyllet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Draknyllet

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Barry bensson 2000 12 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggressiv bråkig driftig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är uppvuxen i Norrtälje, det är där allt började för mig liksom. Om jag ska vara ärlig, barndomen var fan inte lätt. Jag fattar fortfarande inte varför vissa grejer blev som de blev, och det känns som det där jobbiga aldrig riktigt släppte taget om mig. Mina småsyskon, alltså – dom har också haft det kämpigt, och ibland ser jag på dom att det fortfarande spökar lite i huvudet. Jag vill alltid finnas där för dom, du vet, vara den där tryggheten när det känns tungt. Det känns så jäkla viktigt för mig. Och nu för tiden snurrar tankarna rätt mycket om framtiden… vad jag vill göra, vem jag vill vara. Jag har bestämt mig – jag ska bli taxichaufför. Okej, kanske låter lite random eller inte så flashigt, men för mig känns det helt rätt. Då kan jag dra in cash, ta hand om mig själv, och framför allt – hjälpa mina syskon. Jag vill kunna köpa grejer dom behöver, visa att jag bryr mig på riktigt. Det är liksom inte prylarna i sig, utan att vi har det okej tillsammans, att vi tar oss igenom skiten ihop. Det är det enda som betyder nåt, om du frågar mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa folk jag ser fram imot att försöka göra satt dom jag spelar med har en rolig upplevelse och bara allmänt ha kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För det blir ett bättre scenario och det skapar en roligare spel miljö

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej detta är första gången jag kör

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp att man inte värnar om sitt liv rdm att man dödar någon utan någon anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer inte på något

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka