Nekad keegazeus0007 | Medlem ansökning [p4tr1ck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keegazeus0007

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer clausen

Vad är ditt discord namn? keegazeus

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Makzim Birgersen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Makzim är en 27-årig man som kommer från en bra bakgrund, men har alltid gillat gatulivet. Så han har alltid umgåtts med gatupojkar och har sedan arbetat sig uppåt inom knarkbranschen. Men blev utsparkad från Norge. Så nu vill han prova på det i Sverige.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Börja litet men bygg upp med en grupp för att göra bra kriminalfilmer för oss och andra :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra kriminal rp, jag har mycket erfarenhet av detta sedan tidigare när jag har lett stora gäng i Norge.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ge upp att ge upp, men samtidigt spela ut det som den andra parten vill 😄

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag inte. Men jag har lärt mig av att folk i min grupp har blivit tillsagda att lyssna på mig och jag får höra det från Saff för att göra gruppen bättre på saker.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot alla på servern och personalen :D. Att vi är här för att spela, inte dejta och liknande :D

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi och lätt Tourettes syndrom :) Jag vill testa Svenk RP men jag vet hur man spelar, jag har också tittat på många streamar.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer clausen

Vad är ditt discord namn? keegazeus

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Makzim Birgersen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Makzim är en 27-årig man som kommer från en bra bakgrund, men har alltid gillat gatulivet. Så han har alltid umgåtts med gatupojkar och har sedan arbetat sig uppåt inom knarkbranschen. Men blev utsparkad från Norge. Så nu vill han prova på det i Sverige.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Börja litet men bygg upp med en grupp för att göra bra kriminalfilmer för oss och andra :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra kriminal rp, jag har mycket erfarenhet av detta sedan tidigare när jag har lett stora gäng i Norge.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ge upp att ge upp, men samtidigt spela ut det som den andra parten vill 😄

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag inte. Men jag har lärt mig av att folk i min grupp har blivit tillsagda att lyssna på mig och jag får höra det från Saff för att göra gruppen bättre på saker.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Var inte rasistisk eller liknande, behandla alltid människor med respekt. Vi är här för att spela och skapa bra rollspel. Vi kommer inte heller att annonsera andra servrar eller liknande. Samtidigt kommer servern inte att användas som en dejtingsajt. Vi kommer också att vara lojala mot servern/personalen genom att följa alla regler som tilldelas. Om jag upptäcker ett fel skickar jag en supportersupport som förklarar problemet :D

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Jag har dyslexi och lätt Tourettes syndrom :) Jag vill testa Svenk RP men jag vet hur man spelar, jag har också tittat på många streamar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka