Nekad Drakenofficial | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drakenofficial

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 𝕰𝖑 𝕯𝖎𝖆𝖇𝖑𝖔#2227

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. har dyslexi och ADHD irl så kanske inte blir så bra men ska försöka.

Min karaktär heter Kent Karlsson och är född 1991 01-03 (har haft han sen jag började med fivem och jag utvecklar historian efter varje server)
Kent Karlsson har haft en tuff uppväxt. Hans mamma fick uppfostra kent ensam för hans pappa dog under arbetstid. kents föräldrar var 43 år när kent föddes. Båda jobbade inom polisen. Hans pappa var biträdande polis chef i gbg city polismyndigheten och kents mamma var polis kommisarie. eftersom kents pappa dog när kent var liten så fick han inte lära känna sin pappa. Kent fick därför ofta kunna hälsa på och kolla när polisen jobbade, Kent började redan som 13 år att hjälpa till i receptionen och med lite mindre ärenden på stationen. som 16 år började han att övnings köra sin pappas gamla polisbil. som 18 år började kent sin betalda aspirant tid på 6 månader som alla andra i göteborg. Kent fick det svårt eftersom hans instruktör hatade kents familj av okända anledningar och försökte förstöra så mycket som möjligt för kent. Kent gick inte på allt hans instruktör sa för han visste bättre, han sa till sin mamma som blev rasande och såg till jag fick ny instruktör. denna instruktören visste inget om kents familj vilket var bra för då fick han samma behandling som resten fick. när han klarade av sina 6 månaders betalda aspirant utbildning ansökte han in till polisstation väst i göteborg med sin mamma. Den nya chefen anställde mig men förbjöd kent att arbeta i patrull med sin mamma för säkerhets skäl ifall nån av oss skulle bli skadade så vi inte skulle styras av våra känslor. 5 år gick och kent hade blivit 4 års assistent sen ett år tillbaka och hade redan förlorat för många kollegor. han kämpade på jobbet för han började få ångest av att sitta kvar i samma polisstation som sin familj och valde att byta polisstation. Han började på göteborg syd polisstation som 4 års assistent. han jobbade i 5 år till och hade blivit kommisarie och den dagen var hela hans gamla station inklusive hela hans familj på plats när han höjdes vilket han önskade i efterhand aldrig skulle skett. Bara
en timme efter hans höjning kom det en självmordsbombare in i stationen med tunga bomber och sprängde upp stationen med alla i. Kent var den ända som överlevde den dagen som kunde fortsätta sitt liv. Var 3 andra som överlevde men som antingen saknade ben eller satt i koma efter explossionen. Kent tog ett år tjänstledigt och åkte runt i världen för att lära barn i olika länder försvara sig utan dödligt våld. Sen ansökte han vidare till polisstation centrala malmö och jobbade där i 3 år och blev ganska snabbt intendent. Sen så började hans chef bli för oprovsig och flirta med han även fast kent sagt flertals gånger han inte är intresserad. Efter några veckor så började hans kvinnliga chef göra övergräpp på han och försöka tvinga kent att ha sex med henne och började hota om att sparka han. Då kom en kollega in och kent skrek "JAG SLUTAR OCH KOMMER SE TILL DU BLIR AV MED JOBBET" vilket ganska snabbt skedde med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra polis rp och utdragna scenarion med socialRP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska sdpela för att alla i sceanriot ska ha kull. även om man förlorar ett scenario ska man försöka göra det roligt för så många som möjligt

Hur hittade du Unive? Från en av era spelare som tjötat på att jag ska joina för han vet jag har bra rp som skulle lyfta rp runt om honom
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top