Drakenofficial | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drakenofficial

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Drakenofficial#2227

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? från 10 till 05 (på morgonen)

Berätta om dig själv Jag är 14 år men RIKTIGT bra som staff och hjälpreda, jag har staff roll på några servers men om det behövs så lämnar jag deras servers mot denna för jag älskar den, jag är snäll, hjälpsam och är mycket aktiv. Jag har dyslexi så tar lite längre tid för mig att skriva formulär så dom blir bra så förlåt mig om detta ej blir bra :(

Vad skulle du göra om du blir staff? göra min plikt, gå runt och kollar så alla sköter sig, INTE missbruka min makt, ha kul ocvh sköta om servern, ÄVEN om det betyder att banna mina vänner (vilket jag helst ej vill göra men gör om nödvändigt)

Hur länge har du spelat på Unive? inte jätte länge men ska spela där mycket mer nu när jag har mera tid för spel

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? denna server är riktigt bra och vill ha någon nytta i världen (server världen) och vill helst göra det på denna servern, btw har dyslexi så blir ej den bästa ansökan för då skulle det ta dagar för mig, men om jag blir antagen ska jag INTE göra er besvikna och göra allt i min makt för att göra unive communityt en säker och bra plats (mitt mål är att vara staff och hjälpa andra)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? vara aktiv och inte banna andra utan anledniing (vilket min vän blev) och få stopp på så mycket hat och dåliga saker som möjligt

Har du några tidigare erfarenheter? ja mycket, messt i discord servers men är redo att lära mig i GTA också

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? discord är jag ganska bra men är redo att lära mig mer och i GTA inte jättemycket eftersom detta är den första och enda servern jag har trivits i

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja, det har alla i min närhet sagt och jag håller med (förutom i stavning då och då pga min höga grad av dyslexi)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar på 1 annan server men är redo att lämna den servern om det behövs och jag kan lämna vad ni vill för att bli suport eller staff är min dröm

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har adhd vilket jag är ganska bra att hantera (hantera= göra så andra ej märker) jag har en konstig röst har mina "vänner" klagat på. jag kan bli arg ofta MEN ingen märker det för jag döljer mina känslor bra, jag är bög/homosexuel eller bisexuell är osäker
 
+rep
- Verkar som en trevlig grabb.
-rep
- Kunde utvecklat mycket mer tror jag!
Lycka till!
 
Nekad.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top