Nekad Drakenofficial | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drakenofficial

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? bubbybebo#6969

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar ungefär 7 varje dag och brukar äta frukost fram till 8. Jag brukar gå ingame runt 10 tiden om jag är ledig, och spela fram till 22 om jag har jobb eller skola dagen efter. Om jag är ledig brukar jag sitta mellan 10-05. Jag är polis ingame och ser ofta antingen RDM, VDM eller annan sorts regelbrott (inklusive hatbrott/hatord) så känner att som polis kan jag va en bra kandidat att vara med i ert team. Jag spelar alldelles för mycket hahahhahahaha. Har lagt nu dessa 2 dagarna redan runt 25 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem på flera konton men på bubbybebo kontot så är det sen 02/07/2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi ska enbart göra staff arbetet enklare för er staffs. Om vi ser oakuta regelbrott så ska vi klippa och be en staff skicka straff på lallaren, om det är akut eller nån som inte bryr sig som exempelvis säger N ordet upprepade gånger och man märker han inte tar RP nivån på allvar så ska vi se till så den personen inte kan fortsätta med det beteendet med antingen ban en kort period eller kick fram tills en staff kan ge dom ett riktigt/officielt straff.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har märkt att det inte är så många som gör arbete på kvällarna då jag alltid ser lallare och folk som säger N ordet m.m och RDM utan att få nån sorts straff

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger att du och din kompis bråkar, då om du då bannar din kompis bara för ni bråkat så räknas det som Abuse. Ett annat exempel är att revva under scenario för att vinna scenariot eller att komma ur scenariot utan att tappa sina saker.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top