Accepterad DRAKEN. | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DRAKEN.

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? __draken_

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv varje dag speciellt under sommaren då jag inte har något att göra om dagarna och mest sitter vid datorn från 10 till 02 ungefär och vardagar/ skoldagar är väll runt 15 till 23 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) skickar bilden i kommentarer

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att tänka och hålla koll på omgivningen ingame är en servervakts jobb princip man ska varna en spelare om dem gjort lite grann med en kick t:ex som servervakter kan göra och sedan raportera det vidare till staffs ifall det är en ban som ska utges i dagar eller timmar vad jag vet så kan servervakter endast kicka sv-banna osv men inte sqlbanna osv men en servervakts jobb är att hålla koll på spelare ingame och omgivningen som det låter en vakt för det ej ska ske lall eller andra saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag känner att jag vill bli det för att även ta mer del av unive och kunna rpa samtidigt som jag kan hålla koll på servern samt minska lall och andra saker som ej ska framstå på denna server jag vill se möjligheter i folk rp och inte massa lall därför tror jag att jag passar in som sv då jag är bra på att hålla koll på omgivning och gör allt för serverns bästa som sv jag kan även commands för sv och vad dem gör och ska göra ingame dem ska hålla koll som jag sagt och vara en vakt för att problemspelare bland annat ej ska komma in och lalla eller förstöra mot servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som servervakt kan man nu mera revive sig själv vilket kan abusas i många lägen vi säger att du är i en fight sen dör du och ligger kvar i ett garage och du får ingen hjälp då revvar du dig och springer iväg bara för att du tror att scenariot är slut men så är det inte man ska ej revva du ska vänta in sjukvårdare eller bara blöda ut skulle jag säga man ska aldrig revva förutom när du verkligen har fått klarteckan från högre uppsatta eller om de är bugg död osv men det diskuteras oftas ooc om hur man ska ta sig åt mig bugg o sånt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Gav bra svar på frågorna.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka