Accepterad Draken.1.2. | Medlem ansökning [Lurvorx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Draken.1.2.

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Draken1.2

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Aldin-Thug 2001-01-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Arg,Lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leon David han är 19 år gammal och han är upp växt i en utsatt förort där brott och våld helt enkelt var ett sätt att leva. Han hamnade tidigt i problem, började med småbrott innan han sakta hamnade djupare och djupare in i den kriminella värden. Men snabba pengar, hög status och tillhörighet som drog in honom blev han en del av det lokala nätverket. Trots sin fattiga uppväxt och sina dåliga förebilder kämpar Leon ibland inom sig själv. han försöker ständigt att ta sig ut ur det kriminella men lyckas aldrig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp nivå har som sagt spelat på massa olika servar och vill skapa en rolig rp för mig och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte vinner själv hela tiden och låter den andra vinna. tex om du spelar som polis och det är ett bankrån som sker låter du dom komma undan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag vet för det e min brors gamla dator.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sund förnut att man ska tänka relastic, Powergaming tex att man inte rpar på sina skador. RDM att man dödar någon utan andledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka