Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198832860959/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Liam1#0879
Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Björklund
Han är positiv,glad och snäll.
När han var liten blev han mobbad och slagen så han har 'err' kvar.
Han gillade skolan och köra bil med sin pappa.
Nu gillar han också och köra bil men han gillar också att sprida kärlek.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med posivitet,kärlek,trevighet och glädje.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det som är intressant är hur alla mäniskor beter sig och vad de gillar och göra.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom alla fivem serverar och så hittade Unive city och tycke det lät intressant och så hade jag massor av kompisar som spelade på den servern så jag testade och så tyckte jag den var rolig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska bli super kriminell och känd.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli jätte kriminell men ändå snäll och trevlig
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte men har varit på Ghost Roleplay.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Liam1#0879
Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Björklund
Han är positiv,glad och snäll.
När han var liten blev han mobbad och slagen så han har 'err' kvar.
Han gillade skolan och köra bil med sin pappa.
Nu gillar han också och köra bil men han gillar också att sprida kärlek.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med posivitet,kärlek,trevighet och glädje.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det som är intressant är hur alla mäniskor beter sig och vad de gillar och göra.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom alla fivem serverar och så hittade Unive city och tycke det lät intressant och så hade jag massor av kompisar som spelade på den servern så jag testade och så tyckte jag den var rolig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag ska bli super kriminell och känd.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli jätte kriminell men ändå snäll och trevlig
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte men har varit på Ghost Roleplay.