Nekad drake | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drake

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198059324756/

Ditt Hex-ID: 110000105e78554

Vad är din discord tagg? drake#3957

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 89 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag utförde tydligen "Grov VDM" vilket jag står för men det var inte intentional

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är helt ny till RP och ville testa något seriöst och inte troll server, jag började och en snubbe började hjälpa mig hur man gjorde och sedan bad han mig ta ett fordon och köra in i mc gängs motorcyklar för att gå med i hans gäng. Tvekade såklart men gjorde det ändå, snubben blockade mig på allt och jag blev bannad :/

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att jag gjorde fel, jag hade läst reglerna och allt innan jag gick med i servern men trodde att det var en vanlig "procedure" att griefa andra gäng för att gå med i rivaliserade gäng. Blev lurad men ändå dåligt ansvar från mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut eftersom jag precis börjat på RP. Jag vill liksom börja på en seriös server istället för troll servers. Men såklart lär jag mig alltid från mina misstag och eftersom detta är en fantastiskt stor server i Sverige så ångrar mig otroligt mycket att jag lyssnade på den random killen eftersom detta bojkottar mina chanser att spela i denna servern jag längtade till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag fick gå tillbaka i tiden så skulle jag be om hjälp av support genom discord servern och inte lita på främlingar som vill att jag ska begå grief handlingar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen, att inte lita på totala främlingar och andra ha tvekan när det kommer till online spel, aldrig förstöra för andra utan admins "tillåtelse" eller support. Hatar verkligen att jag lät mig själv bli lurad på detta sättet och att jag inte tänkte noggrannt innan och jag ber otroligt mycket om ursäkt till det gänget jag förstörde för.

Har du läst våra regler? Ja

Ingen anledning att skylla på någon annan, tror inte riktigt på den anledningen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka