Nekad Drahmed | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drahmed

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390221193/

Ditt Hex-ID: steam:1100001553b6389

Vad är din discord tagg? Fl3xy17.

Vem var det som bannade dig? Lunify

Bild på banmeddelande: luniban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo Lunify bannade mig då han tyckte att jag gjorde shoot on sight på ett par grabbar, han tyckte inte det såg bra ut så han valde att ta åtgärder på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det va så att vi hade en skottlossning mot gambino vid playboys mansion, och en av mina polare blev dödad. Så jag valde att köra efter killen som dödade han och han forsatte att trycka på gasen. Han körde på motorvägen bredvid sjukan, han väljer att hoppa ut på mig vid bensinmacken vid sjukan och släpper skott hans bil var trasig så han försökte få mig när han hoppade ut, 20 sekunder efter så hoppar han in i blien och under den tiden så såg jag inte han laga bilen så då är jag ganska säker på att han bugg laga, när jag kör efter han åker han in på sjukan och då åker jag fram till han och frågar om han är smart och åker till sjukan efter ha smällt min grabb. Han säger jag kommer ut och då säger jag vi ses då, när han kör ut igen så blir han bärd av sin boss och han vet inte om scenariot sen tidigare och jag väljer då att hoppa ut och smälla förarern för att kunna få tag i de andra två. Och när man inte vet om ett tidigare scenariot kan det sluta upp på detta sätt och då kan det tas som shoot on sight.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag begick regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har någon tidigare ban som denna ifårn somras men det var ett litet missförstånd kring den bannen så jag fick unbann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att skita i att hoppa ut och bara gjort ett scenario senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att vara försiktig hur jag skjuter så jag inte begår regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka