Accepterad Drahmed | Ban Överklagan [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drahmed

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390221193/

Ditt Hex-ID: steam:1100001553b6389

Vad är din discord tagg? Fl3xy18.

Vem var det som bannade dig? Maionais07

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Maionais valde att banna mig utifrån ett scenario jag hade med ello boi, och detta scenariot började med att ello riktade på mig från ett kort avstånd när jag satt i min bil jag kör iväg och när han följer efter väljer jag att hoppa ut och släppa varningsskott och då kör han iväg. Jag väljer där efter att köra till slakteriet för att ta ut en annan bil men då kommer ello efter mig och väljer att hoppa ut och skjuta jag kör iväg en liten bit och hoppar ut för att få bort han eller döda han men han hoppar in och ut och skjuter jag hoppade in och ut 2 gånger för att skjuta och 2 gånger för att sikta jag körde en gängbil som toppar 250 och man sitter högt i den så jag abusade inte det på nåogt sätt det enda jag vill komma fram till var att få stop på ello boi, men han forsatte köra som innan och därefter så tog staffs in oss i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla på det jag skrev ovanför jag förklarade där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt satt ban men jag tycker att det är orättvist att den person som började med att begå regelbrott och gjorde fler regelbrott så får jag ta de hårda åtgärderna. Med tanke på att jag är grön spelare och att jag aldrig haft detta problem innan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad några gånger tidigare men ingen likt detta som sagt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att efter jag hoppat ut och sprunigt runt istället och låtit ello komma efter mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag ska undvika att göra detta framöver och jag har pratat med ello och vi har diskuterat att detta som vi gjorde var fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka