Accepterad Dragonnite? | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dragonnite?

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? vilmer3594

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joppe Larsson och är 23år gammal. Han växte upp i ett slumområde med sin pappa. Joppe hade halv jobbig uppväxt efter som hans mamman dog av cancer när Joppe bara var 7 år gammal. Så Joppe har haft det ganska Tufft för han älskade sin mamma jätte mycket och han tänker fortfarande på henne. Men Joppe gick över det och försökte att tänka på annat och där är där hans pappa kommer in som älskade att meka med bilar och köra bilar. så pappan sätt att försörja sig var att fixa och sälja bilar på blocket. Så Joppe har hållit sig borta från allt dåligt skit och hjälp sin pappa istället med att laga bilar. Så Joppe har växt upp med bara bilar och det älskade han. Några år senare när Joppe blev 18år och kunde mycket om bilar så investerade pappan i en egen verkstad. Men det gick ganska segt i början men lite senare började det att flyta på. Nu är Joppe 23år och en lycklig bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social RP och väldigt rolig och kreativ RP. Jag kan också bidra med roliga scenarion För alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motpartens sida som ska ha kul och ha chans till att vinna. Man måste inte alltid vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? har sett på youtube och känner lite folk som spelar här

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka