Nekad dragon90 | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dragon90

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Dudez3#3527

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört på unive i cirka 2 år fast hade lite data problem så har vart borta lite.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell men jag gör en ny karaktär

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka ta hand om alla mina anställda. och säga till dom som kommer och vill va med i räddningstjänsten att ni är alltid välkomna på en intervju och jag kommer vara snälla mot alla mina anställda med samt kommer jag att hålla bra i yrket för räddningstjänsten är liksom mitt favorit yrke. samt att jag kommer skydda staden så mycket som möjligt med mina arbetare samt kommer jag vara aktiv mycket som chef och jag kommer åka på varenda larm jag får samt att jag kommer varna alla i radion om vi har fått larm och att jag kommer säga att dom ska åka ditt fast om dom inte lyssnar så kommer jag sparka dom för vill helst att om man är chef på ett sånt här stort yrke så vill jag att man ska jobba och inte bara vara typ på piren eller nånstans liksom säger man att man ska åka på larmet då gör man det och att jag ska göra mitt bästa som chef fast om jag inte blir chef så tänker jag ändå gå med fast jag vill ju att alla ska sköta sig också när man har med bra arbetare i räddningstjänsten och att jag kan lita på många personer som är där och arbetar för mig och att dom som jag har som arbetar för mig ska tycka yrket är roligt och inte tycker det är tråkigt så jag ska göra det så bra jag kan om jag blir chef över räddningstjänsten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan väldigt mycket om yrket och vet vad stabilt sidoläge är och vad HLR är och jag vet vad man ska göra på utbildningarna och vet alla regler inom räddningstjänsten. Jag kan ganska mycket om räddningstjänsten med för har varit btr chef där förut och jobbade där i typ 5 till 6 månader. Och Jag har varit BTR på räddningstjänsten. Så Jag vet vilka verktyg det använder och när det använder på olika situationer. Jag har även varit räddningstjänst innan men inte chef. Det gick ganska bra men tillslut så slutade jag. Dock så kommer jag inte ihåg varför. Här är några exempel på det vi kommer göra och vad jag själv vet inom Räddningstjänsten. Räddningstjänsten avses deras jobb skydd mot olyckor de räddningsinsatser som s – Länsstyrelsen--.Räddningstjänstens uppgift är att förebygga olyckor och begränsa skadorna när de inträffar. Detta kommer vi även hålla på med--brandbekämpning, trafikolyckor, dykolyckor, storskalig oljebrandsläckning, släckning av skogsbrand och insatser vid kemikalieolyckor.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag Kommer var aktiv varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka