Nekad dragon90 | Chef-jobb ansökan [RTJ] [Borzy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dragon90

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Dudez3#3527

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört det i över 2 år snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet bra för jag har erfarenheter som chef. Samt att jag har varit räddningstjänst sen innan och skulle gärna vilja hjälpa unive med mina kunskaper som chef position inom räddningstjänsten. Jag skulle även vilja bli chef på jobbet eftersom att det inte finns någon och att jag själv tycker att jag skulle passa som det. Jag har även varit chef på massa yrken sen tidigare på andra servrar och jag har den tid till att vara så aktiv för att vara på chefs position. Jag känner även att min karaktär är perfekt som chef för att han är seriös när det gäller och att han är trevlig. Jag vill även bli chef pga att varenda chef som har blivit Räddningtjänst avgår så fort dom har blivit det. Detta kommer inte jag göra jag kommer alltid vara aktiv och jag kommer Göra så att alla är trygga och jag kommer åka på varenda larm jag får. Jag ska försöka anställa så många jag kan med och föröka räddningstjänsten bättre så att vi blir lite mer folk i själva staden så att vi har så många anställda som möjligt fast inte för många bara.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit BTR på räddningstjänsten. Så Jag vet vilka verktyg det använder och när det använder på olika situationer. Jag har även varit räddningstjänst innan men inte chef. Det gick ganska bra men tillslut så slutade jag. Dock så kommer jag inte ihåg varför. Här är några exempel på det vi kommer göra och vad jag själv vet inom Räddningstjänsten. Räddningstjänsten avses deras jobb skydd mot olyckor de räddningsinsatser som s – Länsstyrelsen--.Räddningstjänstens uppgift är att förebygga olyckor och begränsa skadorna när de inträffar. Detta kommer vi även hålla på med--brandbekämpning, trafikolyckor, dykolyckor, storskalig oljebrandsläckning, släckning av skogsbrand och insatser vid kemikalieolyckor.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 3 till 4 timmar, Tisdag 3 till 5 timmar, Onsdag 2 till 4 timmar, Torsdag 3 till 6 timmar, Fredag 7 till 6 timmar, Lördag 8 till 6 timmar. Söndag 7 till 4 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka