Accepterad dragon2345 | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Faltin

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084044224/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Casper F#6115

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Casper Faltin. Han är 23 år gammal född och uppvuxen i Karlskrona ett fint område. Han har haft en bra uppväxt där hans mamma och pappa var jätte snälla mot honom han är det enda barnet och pappan gick bort vid 10 års åldern. Han är en snäll och trevlig kille innerst inne men har svårt att tänka på pappa för han saknar honom verkligen. Han har ett extremt intresse för att fiska då han ofta som barn fick vara med sin pappa på fiske tur
Han är en väldigt trevlig och driven person som ger allt för att uppnå dem målen han har. Inget kan stoppa honom.
Han vill hamna på rätt spår i samhället men har svårt att hålla sig ifrån de roliga som var när han och hans pappa fiskade.
Med Caspers motivation så kommer han att gå väldigt långt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker att jag ska bli medlem för att dels bli whitelistad och kunna ta del av jobb och kunna hjälpa till mer på servern Och i samband med det bidra med ett bra RP Har alldeles för mycket fritid så varför inte göra något bra utav det Då jag planerar på att lira i princip varje dag efter mitt vardagsjobb så känner jag att jag kan bidra med mycket som underlättar för medlemmarna ingame.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För den är rolig och det är bra server och den har bra Community. Och det är en bra RP server och den har snälla personer som man kan lita på. Och kan umgås med.

Hur hittade du Unive? Twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är väldigt klart! Vill ha ett bra jobb där jag kan träffa människor och lära känna dom relationer för att sedan eventuellt gå med i något gäng och göra min insats i staden! Skulle jätte gärna vilja vara med och jobba som räddningstjänst . Dessa mål är inget som händer under en natt, men tiden finns och jag känner att det kommer att bli kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att alltid vara en man som man kan fråga om hjälp om det skulle vara något för att få en mer jämn belastning kring frågor och svar.
Att se till så att rp:andet hålls på en schysst nivå och att alla kan vara snälla mot varandra
Att underlätta för alla så att det blir så bra som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka