- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084044224/
Vad är ditt namn i verkligheten? casper
Vad är ditt discord namn? Casper F#6115
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2021
Berätta om din karaktär. Casper Faltin heter han han är född 1989 och kommer från Stockholm. Han hade en ganska dålig uppväxt och has pappa drack mycket när han var liten. Men hans mamma dog i cancer när han va liten. Men han hade inga vänner eller nån han kunde vara med så han fick bara ha tråkigt och ingen att vara med. han var tvungen att sno mat från folk för hans pappa ville inte göra nån mat eller ge han nåt. Det ända hans pappa gjorde var att dricka.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP och få bättre jobb och hjälp till mer på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För den är rolig och det är bra server och den har bra Community. Och det är en bra RP server och den har snälla personer man kan umgås med.
Hur hittade du Unive? Genom att kolla på svenska servrar och då hittade jag unive så då prova jag den och då börja jag gilla den. Och sen börja jag köra på den. mycket på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bättre jobb. Och få mer pengar i lön
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till på servern. så att fler vill börja spela på den.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? casper
Vad är ditt discord namn? Casper F#6115
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2021
Berätta om din karaktär. Casper Faltin heter han han är född 1989 och kommer från Stockholm. Han hade en ganska dålig uppväxt och has pappa drack mycket när han var liten. Men hans mamma dog i cancer när han va liten. Men han hade inga vänner eller nån han kunde vara med så han fick bara ha tråkigt och ingen att vara med. han var tvungen att sno mat från folk för hans pappa ville inte göra nån mat eller ge han nåt. Det ända hans pappa gjorde var att dricka.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla min RP och få bättre jobb och hjälp till mer på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För den är rolig och det är bra server och den har bra Community. Och det är en bra RP server och den har snälla personer man kan umgås med.
Hur hittade du Unive? Genom att kolla på svenska servrar och då hittade jag unive så då prova jag den och då börja jag gilla den. Och sen börja jag köra på den. mycket på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett bättre jobb. Och få mer pengar i lön
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till på servern. så att fler vill börja spela på den.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte