Nekad dragon2345 | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Faltin

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084044224/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Casper F#6115

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2007

Berätta om din karaktär. Han är 20år och gillar att fiska. Han förlorade sina föräldrar när han var 5år och var med i en bilolycka. Sen var han tvungen att bo ensam hela sitt liv innan han var vuxen. Han var snäll och glad när han var liten. Han älskade att spela fotboll med efter det gillade han att cykla och åka båt. Sen har han vissa känslor för folk men han hade inga vänner eller nån mat så han fick sova ute på gatan. Så växte han upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag skulle vilja hjälpa till på servern och göra den bättre och roligare så man får fler som börjar gilla den. Så då kanske dom nya som joinar tycker den blir rolig och bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För den är rolig och för det är bra server och den har bra Community och det är en bra server ifall man skulle vilja köra typ en RP server.

Hur hittade du Unive? jag kolla på cosmo_bt och då blev jag sugen på att prova den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hjälpa till i samhället och göra så den blir bättre och roligare så att andra joinar den.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis för det är roligt att va det och att man hjälper och skyddar staden mycket.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte och kommer inte bli det på nån annan server heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka