dragarN
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? dragarN
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Bratan 26
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Logisk, Hjälpsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En kille med en helt vanlig uppväxt i Helsingborg, Men flyttade runt lite i sitt liv och även bott i denna staden förut. Han gick ut gymnasiet men under hans tid så hade han hamnat i lite dålig omhänge. Just på grund av det valde han att flytta och börja om sitt liv på nytt. Han är en mycket passionerad bilentusiast och han försöker alltid att utvecklas. Hans plan inför den nya starten är att bli en bilmekaniker och börja bygga upp sitt namn i den nya staden. Han är en väldigt öppen och ärlig människa som alltid vill vara på goda relationer med folk runt om kring honom.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att försöka dra fram en hel del bra scenarion och göra ett gott exempel av mig själv inom unives community. Då jag är en seriös rp:are som varit på en paus och nu under en längre tid funderat på att komma tillbaka och bidra på det bästa sätt. Jag kommer följa serverns regler samt visa respekt för staffs respektive spelare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara en egoist och försöka vinna varje scenario man befinner sig i. Man ska försöka bidra till allas nöje men det finns även scenarion som där alltid kommer vara någon som kommer behöva få dem "värre" konsekvenserna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Absolut, Jag har vid flera tillfällen brutit regler men ett exempel kan vara c-logg då man inte ville tappa sina saker. Det man lär sig att i längden är det inte värt och man riskerar sitt namn smutskastas samt blir avstängd och inte är fair mot resten av community.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, annars Vehicle Death Match är när man använder något typ av fordon för att döda/förstöra för spelare utan något bakomliggande scenario. Metagaming är när man använder information från "OOC källor" dvs program som discord, t.ex vart folk befinner sig eller info som man inte bör veta om. NLR är när man kommer ihåg t.ex ett scenario där man dog i eller blev medvetslös och kommer ihåg allting och använder det för sin vinst eller pratar om det allmänt.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .
Vad är ditt discord namn? dragarN
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Bratan 26
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Logisk, Hjälpsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En kille med en helt vanlig uppväxt i Helsingborg, Men flyttade runt lite i sitt liv och även bott i denna staden förut. Han gick ut gymnasiet men under hans tid så hade han hamnat i lite dålig omhänge. Just på grund av det valde han att flytta och börja om sitt liv på nytt. Han är en mycket passionerad bilentusiast och han försöker alltid att utvecklas. Hans plan inför den nya starten är att bli en bilmekaniker och börja bygga upp sitt namn i den nya staden. Han är en väldigt öppen och ärlig människa som alltid vill vara på goda relationer med folk runt om kring honom.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att försöka dra fram en hel del bra scenarion och göra ett gott exempel av mig själv inom unives community. Då jag är en seriös rp:are som varit på en paus och nu under en längre tid funderat på att komma tillbaka och bidra på det bästa sätt. Jag kommer följa serverns regler samt visa respekt för staffs respektive spelare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara en egoist och försöka vinna varje scenario man befinner sig i. Man ska försöka bidra till allas nöje men det finns även scenarion som där alltid kommer vara någon som kommer behöva få dem "värre" konsekvenserna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Absolut, Jag har vid flera tillfällen brutit regler men ett exempel kan vara c-logg då man inte ville tappa sina saker. Det man lär sig att i längden är det inte värt och man riskerar sitt namn smutskastas samt blir avstängd och inte är fair mot resten av community.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, annars Vehicle Death Match är när man använder något typ av fordon för att döda/förstöra för spelare utan något bakomliggande scenario. Metagaming är när man använder information från "OOC källor" dvs program som discord, t.ex vart folk befinner sig eller info som man inte bör veta om. NLR är när man kommer ihåg t.ex ett scenario där man dog i eller blev medvetslös och kommer ihåg allting och använder det för sin vinst eller pratar om det allmänt.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .