Nekad draganvuki | Medlem ansökning (didrik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Coolagrabben

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072622646/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Luka Rytkönen Vukcevic

Vad är ditt discord namn? kahba_nr1s#

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Dragan, en blatte, specielllt från forna jugoslavien. han har en kärlek för Kalasjnikovs och är en känd vapenhandlare i sitt hemland,
född 1997-
singel- inga barn
En impulsiv man med extremt många disorders, många skulle även kalla det kromosomskada/psykopat
Dragan är en man med få känslor och har svårt för medkänsla då han levt ett tufft och fattigt liv. men han har kommit upp från inget och nu är gatans härskare i trakten Rinkeby.
Som jag sa tidigare har Dragan Vuki ett stort intresse för ak-47or och andra vapen. (började hantera vapen vid 10års åldern)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag är en mogen och seriös Roleplay spelare. Har spelat på andra servers som Bryggeriet och Siljan.
Har alltid haft samma karaktär(oavsett server) då jag själv har ursprung från jugoslavien vilket innebär att jag är ganska van att prata och bete mig som en galen jugge. Jag skulle medföra rolig och bra gameplay/roleplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största och populäraste servern ute just nu !!

Hur hittade du Unive? På fiveM's sida så vart jag imponerad av antalet spelare, så testade den och tyckte det var en väldigt "chill" och skön server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så kul som möjligt och sprida så mycket glädje som möjligt. Kanske blir en polis ? gangster?
Lite oklart just nu vad jag vill bli inom denna server, men kommer vara seriös och inte bryta reglerna!!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa mig en mercedes och crusa runt med några, o allmänt bara viba som om jag vore denna karaktär påriktigt=)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu då min dator gick sönder och fixade den för ca 1 vecka sedan ..

Tillbaka