Accepterad draganvuki | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coolagrabben

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072622646/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Luka Rytkönen Vukcevic

Vad är ditt discord namn? kahba_nr1s#2378

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. karaktär namn: Dragan Vuki
Ålder:1997'a
Bakrund: Dragan är en man på 24 somrar med bakgrund från forna jugoslavien. Växte upp fattigt men fick ett intresse angående Vapen redan vid 9-10 års åldern, Han växte upp i forna jugoslavien med vapen konstant omkring sig vilket gjort honom hård och känslokall enligt hans vänner.
Dragan är ett så kallat "gatubarn" men vill nå upp till toppen av näringskedjan.
Dragans kunskap om vapen och droger har kommit från den tuffa uppväxten. Vilket har varit en fördel då han är extremt kunnig inom dessa ämnen.
Intressen: Då Dragans uppväxt har varit extremt tuff har han fått tyckte om snabba bilar och vapen. Hans dröm är att äga ett Häftigt garage med flertal sportbilar. Han har vid flera tillfällen kört sportbilar vilket gjort honom extremt insatt i de.
Känslor:
Dragan är en impulsiv man men även så kallad " street smart". hans tuffa uppväxt har format honom till en väldigt känslokall person, men på utsidan kan han verka mestadels normal, men lite smått dum.
Vid flertal tillfällen hardragan behövt använda våld och det har inte påverkat honom ett dugg. Vilket kan menas med smått psykopatiska drag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en väldigt seriös roleplay spelare då jag verkligen blir insatt i min karaktär, jag lägger på en accent och försöker inbilla mig att jag min karaktär.
Jag är kan även bli väldigt involverad i erat "community då jag ofta gillar att veta vad som sker osv.
När jag spelar försöker jag verkligen hålla mig till reglerna och spela för att alla ska ha en så god och bra miljö som möjligt.
Skulle aldrig greafa eller medvetet förstöra utan anledning eller att gå ut ur roleplayet för att kunna göra någonting, exempelvis Döda någon utan anledning.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största och populäraste servern ute just nu !! jag har även hört väldigt bra rykten om denna server då den verkar seriös.

Hur hittade du Unive? På fiveM's sida så vart jag imponerad av antalet spelare, så testade den och tyckte det var en väldigt "chill" och skön server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill blir rik men även roleplaya så gott som möjligt så jag men även alla andra kan få en så god stämning som möjligt. Jag skulle bidra med gott skratt från min karaktär "dragan". Jag vill även utvecklas inom mitt rolplayande och denna server verkar vara en seriös server att utvecklas på!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? I nuläget vill jag skaffa vänner eller typ ett "crew" soch köra runt i feta bilar. hade gärna velat vara en "BOSS" med en hel del pengar att andvända för att köpa bilar.
Så kort sagt är mitt mål : Bilar, pengar och gemenskap

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu då min dator gick sönder och fixade den för ca 1 vecka sedan ..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka