Nekad draganvuki | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coolagrabben

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072622646/

Ditt Hex-ID: 1100001424d3836

Vad är din discord tagg? Dragan vuki#2378

Vem var det som bannade dig? gamme

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? säljer knivar på piren - sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då de måste trott att jag inte hade sunt förnuft....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och letade potentiella kunder.. Jag gick fram till ett par och bad de följa med mig till en mer avlägsen plats där de inte kunder höra (topp kanten av piren) sedan framförde jag mitt förslag .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. okej ! jag anser att detta var en halv felaktig ban då jag andvände mig av sunt förnuft och tog de åt sidan där ingen skulle höra oss ( kanten av piren)

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kunde inte se något i autoexperten och då råkade jag köra in i 2 bilar och blev bannad 1 timme för powergaming. sedan tog jag kontakt med en Staff och berättade sitsen och då blev jag UN bannad igen=) skulle endast vara lite mer försiktig när jag åker in.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat ta mina potentiella kunder lite längre bort, möjligtvis utanför piren ,, det skulle va max 5 sekunder extra att gå. Skulle kunnat ta de under bron eller tunneln vid stranden=)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!
jag kommer aldrig försöka sälja på piren. ska ta mina kunder utanför till en lite mer avlägsen plats så som tunneln vid stranden eller under bron=)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Utveckla, fortfarande sunt förnuft för du kunde pratat med tex en civil polis utan att du visste om det så det är fortfarande sunt förnuft.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka