Nekad DraganRodman | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DraganRodman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Thekadonk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? osjan #3171

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Dragan Rodman kan man aldrig sätta fingret på vem han är för att Dragan hade en trasig bakgrund därför att han miste båda sina föräldra i tidig ålder och ingen tog därefter hand om Dragan, Så Dragan fick ta lagen i egna händer efter att han blev så förstörd då han ansåg att det var lagens fel att hans föräldrar dog, Dragan var bara 11 år när han miste mamma och pappa i en skottlossning olycka när polisen jagade någon kriminell därav såg Dragan upp till det kriminella livet och såg polisen som ett hot och att det var deras fel att hans föräldrar dog, Därför rymde Dragan vid 18års ålder från barnhemmet till den nya staden han hade hört talas om, Rodman är ett efternamn som var känt i Dragans gamla stad på grund av hans föräldrar var personer som folk i den gamla staden tyckte väldigt mycket om då mamman jobbade som bankrådgivare och pappan jobbade inom försvaret.

Efter han hade flytt från barnhemmet så byggde han upp sit eegna krimnella nätverk. och hade det i flera år. Men efter 6 år hamna i krig mot det rivaliserande gänget och efter ett år av krigande mellan gängen fick Dragan nog och lämnade detta bakom sig för att bygga upp något nytt i en ny stad. Dragan vill nu efter detta hålla sig till det lagliga men hans svaghet är makt och pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad då jag har spelat fivem i lite över 1000Timmar. (mitt andra steam https://steamcommunity.com/id/ludeeeeee) Så jag kan leva mig in i min karaktär. Sedan tyckewr jag inte det viktiga är att ha massa pengar och den finsate bilen. Utan jag gillar och bygga upp stora scenrion på fivem. Jag kommer bidra med stora och bra scenarion, och hög rp-nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag hittade denna server för ngn dag sedan och tyckte att servern hade bra sp trots den är owhitelistad. Så spelar just nu bara på denna server.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den när jag bläddrade på fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bygga upp starka band mellan karaktärer men farmförallt ha kul när jag spelar. Jag vill bygga upp stora scenarion mellan olika karaktärer på servern. Jag vill inte att man ska skjuta folk för att dom gör en lackskada på bilen utan. Utan att man ska leva som att man inte är kriminell.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka