Nekad Dragannnn | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumlee.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dragan

Vad är ditt discord namn? Dragan#1318

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2006

Berätta om din karaktär. Dragan Ibhovic är en individ som har genomlevt en oerhört utmanande uppväxt. Han föddes och växte upp i en konfliktfylld region, där krig och politisk instabilitet präglade vardagen. Som ett resultat av den tuffa miljön drabbades Dragan av många svårigheter och prövningar.
Under sin tidiga barndom fick Dragan bevittna våld och förstörelse i sin omgivning. Han och hans familj levde i ständig rädsla för sina liv och upplevde regelbundna hot och attacker. Denna ständiga osäkerhet påverkade starkt hans uppväxt och skapade en känsla av maktlöshet och trauman.
Familjens ekonomiska situation var också mycket svår. På grund av krigets härjningar och bristen på stabilitet var det svårt för dem att få tillgång till grundläggande resurser och utbildning. Dragan och hans syskon tvingades ofta kämpa för att överleva och saknade möjligheter till en normal barndom.
Trots dessa svårigheter och motgångar visade Dragan en exceptionell styrka och uthållighet. Han insåg tidigt att utbildning var nyckeln till att förbättra sin situation och kämpade för att få tillgång till undervisning. Genom hårt arbete och envishet lyckades han få en grundläggande utbildning och skapa en grund för sin framtid

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög rp nivå med långa och utvecklade scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha ett roligt scenario och att man ska inte spela för att bara vinna att ibland måste man förlora och ibland är det även roligt att förlora för det var ett bra scenario.

Hur hittade du Unive? jag har känt till unive rätt länge nu och nu har jag valt att ansöka efter medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka