Nekad Dragannnn | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumlee.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Länk till din steam profil: Dragan#6666

Ditt Hex-ID: 11000013d269cfe

Vad är din discord tagg? Dragan#6666

Vem var det som bannade dig? philiip320

Hur lång tid var din ban? klackesko ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: .....) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? philip valde att banna mig för att valde att skicka en olämplig gif efter ett scenario som jag och mitt gäng hade förlorat, vilket jag efteråt ångrar och att de va dumt att ett scenario skulle gå ut över servern och philip. och att jag valde att skicka den gifen innebar att jag doxxade ägeren av unive, över ett scenario. Vilket låter jättedumt men det är lite så jag fungerar. Efter detta scenario satt jag i voicechat med mina vänner och det var då jag valde att skicka den olämpliga gifen i vår privata chatt, efter att jag hade fått gifen av en annan spelare på Unive. Efter allt som hade hänt under scenariot var jag trött och arg för allt som hade hänt, och tänkte inte riktigt när jag skickade den och för att känna sig Cool framför sina kompisar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick gifen skickad av min kompis medans jag var i ett scenario med mitt gäng sen förlora vi scenariot på grund av mig och då blev folk arga på mig och då blev jag också arg och sen ungefär en halv timme efter detta scenario så att jag i vc med mina kompisar och då var jag fortfarande arg och då skickade jag ut gifen och där doxxa jag en person för att leka "cool" framför mina kompisar. Detta var enbart barnsligt och respektlöst emot serven och Phillip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då jag faktiskt doxxa en person och visa unive på sina dåliga sida offentligt vilket absolut inte är okej. Jag ångrar mig och bara för jag trodde jag skulle vara cool när jag hade en sådan gif är riktigt pinsamt beteende och rent åt helvete barnsligt gjort av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan, det var för suntförnuft och det var när jag var helt ny till rp och unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gör mycket annorlunda här, för det första behövde jag spara den gifen när jag vet att den är olämplig och pinsam. Och sedan detta att känna sig cool framför sina kompisar när jag vet att det är fel är pinsamt gjort av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en hel del från den här klackskon och detta kommer aldrig hända igen. Jag har lärt mig att det är inte Coolt att hänga ut andra eller doxxa andra jag vill bara komma tillbaka till unive och bidra med hög rp nivå:)!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ge mig en enda anledning att unbanna dig 🤣

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka