- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198810088023/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan Milojkovic
Vad är ditt discord namn? Kingsson#7002
Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan och kom till landet efter Jugoslavien kriget som utbröt på 90-talet. Pratar flytande Svenska utan någon större brytning. En väldigt respektfull karaktär som är arbetsvillig och gillar äventyr och uppskattar nya möjligheter i samhället.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt van inom RP och det är något jag spenderar mycket tid på under dagarna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ganska ny på servern och tycker att den är väldigt intressant och vill gärna spela mer på servern som whitelistad.
Hur många timmar har du på FiveM? 110h
Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Aldrig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte i nuläget.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan Milojkovic
Vad är ditt discord namn? Kingsson#7002
Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2002
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan och kom till landet efter Jugoslavien kriget som utbröt på 90-talet. Pratar flytande Svenska utan någon större brytning. En väldigt respektfull karaktär som är arbetsvillig och gillar äventyr och uppskattar nya möjligheter i samhället.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt van inom RP och det är något jag spenderar mycket tid på under dagarna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ganska ny på servern och tycker att den är väldigt intressant och vill gärna spela mer på servern som whitelistad.
Hur många timmar har du på FiveM? 110h
Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Aldrig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte i nuläget.