Inaktuell Dragan | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dragan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad är ditt discord namn? arka8009

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Dragan flyttade till Unive med sin bror Rulle av en slump.
bakgrunden till detta är att dem va jagade en maffia som drivas av en Albansk familj vid namn Deleli.
Dem hade ett bra sommarbete men en dag när dem skulle göra en vapentransport från Serbien så gick något snett.
Dem blev stoppade i Ungern, Det va den största kartellen i Ungern som hade fått nys om att vi skulle frakta 110 kallar, 20 glock-19 och över 40 KG ammo. Den lurade Dragan och Rulle om att de va gränspoliser och bad dem följa efter bilen. Dem stannade i ett lager och fram kommer över 20 personer, tungt beväpnade. Nu hade dem bara två alternativ, dem fick välja, Sitt liv och sin familjs liv, eller samarbetet med den Albanska familjen. Dem valde att ge ifrån sig allt dem tänkte smuggla för att kartellen skulle låta dem och deras familj va ifred.
Efter som att dem inte kunde återvända till staden igen utan alla vapen så vad dem tvungna att fly. Dem fick kontakt i en människosmugglare vid namn Bogdan som kunde fixa falska papper och smuggla in dem i en annan stad utan problem. efter 40 timmars lastbilsfärd och fattiga som få är dem nu bosatta i Avail staden för att bygga en ny framtid. Alla fickor är tomma då Bogdan inte jobbar gratis

Mitt mål är att komma någon stans i livet. Vill komma till liv igen, vill bli något stort hjälpa folk, ta hand om staden och de som behöver det mest.
Vill skaffa vänner och även en parter givetvis.
Jag är inte ute efter att bråka med folk eller så är alltid snäll och vill sprida min glädje över staden.
Kanske bli någon form av tjänsteman, ambulansförare, polis, brandman eller varför inte något inom militären.
Vill även förebygga brott, är väldigt psykologisk av mig så kan nog vända en del brottslingar från att utföra brott.
Sen är givetvis mitt största mål att bli framgångsrik, tjäna mycket ha det bra, skaffa fint boende, och om det blir pengar över så kommer jag givetvis hjälpa de som behöver de mest. De utsatta i samhället. Ser detta som en bra möjlighet att nå mina mål, just eran stad verkar var den miljön jag söker efter.

Då dragans bakgrund är stökig så vill han verkligen lämna det livet bakom sig och börja om på nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag är äldre än snittet som RPar och har lång erfarenhet kan jag bidra med väldigt bra och mogen RP.
Har även varit staffansvarig på SKRP, så inte omöjligt att jag i framtien kan bidra med support.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för egen vinning, målet med ett scenario är att det ska vara kul för båda. är det endast kul för ena parten så har man misslyckats med RB. Det handlar inte om att vinna hela tiden utan att ha kul och spela spelet RP.
precis som i livet, man vinner inte alltid och alla strider. och denna "Kidnappning
Kidnappning ska endast ske som en följd av tidigare scenario. Det kan t.ex. vara ett medel under pågående gängkrig. Krav inom kidnappning ska vara rimliga för att inte överskrida regeln Fear RP § 4.1d." sen så klart dem gamla klassiska reglerna som RDM Radnom Deathmatch, att kan inte bara kan gå runt och döda folk utan scenario , eller VDM att man använder fordonet som ett vapen och bara kör över folk

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja självklar! en av mina favorit regler "Personrån Personrån får ej ske på civila som befinner sig vid icke-kriminella områden eller som du ej har anledning att råna. Vid personrån får du inte avrätta offret. De ska alltid ha möjligheten att värna om sitt liv."

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lång erfarnhet, jag började RPa 2019 , sen dess har jag kört till och från, har spelat på många av de stora servrarna och som nämnt tidigare var jag staff och staffansvarig på SKRP 2020

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en rolig, mogen och seris kille som bara vill RPa och ha kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Sätter denna som inaktuell då du redan är test medlem på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka