Nekad Dragan Joksovic | Medlem ansökning[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dragan Joksovic

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353765234/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bilal Ganic

Vad är ditt discord namn? Örjan Lax#0974

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär dragan är runt 50 år, tog insperation av maffia bossen Dragan Joksovic. Det innebär att jag kommer vara som Dragan Joksovic i Unive världen. Han är känslo kall och hans intresse är att köra snabba bilar och bli en polis. Hans idol är Cristofer Columbus. Eftersom att han är en så nyfiken liten fillur. Hans högra näsborre är lite sneare än den vänstra men det behöver vi inte gå in på. Dessutom är hans pappa en krigsförbrytare från forna Jugoslavien.

Shoutout till Arkan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med roliga och intressanta samt lärorika tillfällen på Unive. Många av mina vänner spelar på unive. Om någon är ny till servern kommer jag såklart vara hjälpsam och få personen att känna sig trygg i min närhet. Om dem till ex. inte vet hur man får något arbete kommer jag vägleda dem till det. Med mera....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig rp. För båda spelarna det ska inte bara vara roligt för mig utan för båda personerna. Jag kommer såklart roleplaya som att det är det riktiga livet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förmågan att förstöra varandras resurser ger en annan känsla av tillfredsställelse till båda sidor av konflikten. Den blockerade viljan kan släppas, och du kan uppleva en känsla av makt den maktlösa situationen. Den andra partens förlust bokförs som egen vinst trots att de faktiskt inte bidrar med någon egen vinst.

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig denna otroliga server. Det är jag verkligen tacksam över.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka