Accepterad Dragan Joksovic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dragan Joksovic

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353765234/

Ditt Hex-ID: 110000117745372

Vad är din discord tagg? akhibror

Vem var det som bannade dig? vet inte

Bild på banmeddelande: bannadpåunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade fusk i en fil och glömde ta bort den innan jag gick in i unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade på fusk på en annan server och glömde stänga av det innan jag kom in på unive. Det var fel av mig att använda fusk jag har lärt mig av mina misstag eftersom att det var länge sen. Dessutom har jag tagit bort fusket som jag hade. Eftersom jag var icke medlem så skjöt jag aldrig inne på sververn och glömde att jag hade på fusk så när jag skulle köra paintball med min kompis blev jag bannad när jag börja skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Mina intentioner var inte direkt att jag skulle vinna på paintball utan var enbart att jag glömde stänga av fusken som jag hade på en annan server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men det var för väldigt länge sedan då jag sa dåliga saker och var efterbliven. Jag har förändrats som person och blivit bättre och har inte blivit bannad sen tidigare för liknande problematiska saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde inte ALLS haft fusk på five m det var väldigt fel och oseriöst och alla ska ha samma förutsättningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra på detta viset utan hålla mig normal och ren och inte ha på fusk. Jag glömde ta bort filen från five m det var därför jag glömde stänga av det alltså jag startade inte fusket och gick in i five m utan hade det enbart i en fil och glömde stänga av det.

Kommer inte betala, om jag blir unbannad så kommer jag att köpa krim och ped efter jag fått känna lite på unive eftersom att det var flera år sedan jag spelade det här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka