Accepterad Dragan Jelicc | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dragan Jelicc

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077735362/

Ditt Hex-ID: 1100001429b3bc2

Vad är din discord tagg? Dimba#9071

Vem var det som bannade dig? boogy

Hur lång tid var din ban? 1 dag men det är 3 tim kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall och slås på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog på piren jag fattar att jag gjort fel men jag blev också slagen av han sen börja jag över driva med att slå han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va en kille jag köpte bil ifrån jag vart hasslad av han så jag åkte till han och fråga varför han hassla mig han väljer då och svara tyst då säger jag vadå tyst kommer anmäla dig då tog han fram ett baseboll trä mitt på piren då så sa jag tror du jag kommer bli rädd sen så hoppa han ut och slog mig med boxar sen så slog jag han och jag kan erkänna att jag över drev lite med boxar sen så kom min vän och plocka mig sen vart jag banna i 1 dag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag önska jag kunde spola tillbaka i tiden och göra lite bättre val ska tänka mig för nästa gång och inte göra samma misstag igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare detta är min första men det jag gjorde nu när jag vart bannad är att läsa om reglerna och att hålla mig till dom och inte göra om samma misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slåss tillbaka fattar att jag gjort fel jag hoppas hjälla fall jag får en till chans och kommer absolut inte göra om det här förlåt ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja tack för jag får göra en banöverklagan det tackar jag för så mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag ska inte be er hur ni sköter erat jobb ni vet vad ni gör / jag har dyxlexi som innebär att jag inte kan skriva så jätte bra så om ni ser skriv fel vet ni varför

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka