Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971007993/
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer
Vad är ditt discord namn? dr_sm0ker#5613
Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 1989
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Göran Svensson
född 1979
tidigare pilot (Bush Pilot i dom djupa skogarna av Norrland) men nu hemlös. försöker ta sig fram i livet men alkoholen står oftast i vägen.
alkoholen va hans downfall
han kan ha bra och dåliga dagar dom bra dagarna är han en snäll fylle gubbe som hjärna försöker hjälpa till med dom mest onödiga sakerna, frågvis, social. lite väl pratsam även om talet sviker han ibland (på grund av alkohol)
dom dåliga dagarna är han sur och gnällig skriker på saker som inte finns (till exempel stå och prata med en väg)
rädd att fåglarna har avlysning chipp i sig. han är alltså paranoid .
han har en dröm att flyga igen komma tillbaka i luften och känna friheten
men det kommer va en lång väg ditt
inge familj och vänner
han och gatorna mot värden
Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en bra rollspelare som spelat mycket rollspel, d and d, mutant, mm.
så kan det där med att hålla karaktär och meta spela.
kan bidra till roligt och intressant spel
kommer göra allt för en trevlig upplevelse för mig och min omgivning
och har självklart inga problem med att hjälpa till med events mm om det nu skulle krävas
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? jag leta efter en seriös server på Google å hitta den här på någon topp lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? att hitta roliga människor att rollspela med. och prova rollspela så här på dator genom ett spel som jag aldrig gjort. så ska bli kul och intressant
få en ny upplevelse
och helt seriöst nu under corona tider så har man ju sjukt mycket död tid så varför inte lägga den på det här
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inga andra servrar
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer
Vad är ditt discord namn? dr_sm0ker#5613
Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 1989
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Göran Svensson
född 1979
tidigare pilot (Bush Pilot i dom djupa skogarna av Norrland) men nu hemlös. försöker ta sig fram i livet men alkoholen står oftast i vägen.
alkoholen va hans downfall
han kan ha bra och dåliga dagar dom bra dagarna är han en snäll fylle gubbe som hjärna försöker hjälpa till med dom mest onödiga sakerna, frågvis, social. lite väl pratsam även om talet sviker han ibland (på grund av alkohol)
dom dåliga dagarna är han sur och gnällig skriker på saker som inte finns (till exempel stå och prata med en väg)
rädd att fåglarna har avlysning chipp i sig. han är alltså paranoid .
han har en dröm att flyga igen komma tillbaka i luften och känna friheten
men det kommer va en lång väg ditt
inge familj och vänner
han och gatorna mot värden
Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en bra rollspelare som spelat mycket rollspel, d and d, mutant, mm.
så kan det där med att hålla karaktär och meta spela.
kan bidra till roligt och intressant spel
kommer göra allt för en trevlig upplevelse för mig och min omgivning
och har självklart inga problem med att hjälpa till med events mm om det nu skulle krävas
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? jag leta efter en seriös server på Google å hitta den här på någon topp lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? att hitta roliga människor att rollspela med. och prova rollspela så här på dator genom ett spel som jag aldrig gjort. så ska bli kul och intressant
få en ny upplevelse
och helt seriöst nu under corona tider så har man ju sjukt mycket död tid så varför inte lägga den på det här
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inga andra servrar