Nekad dr1xxxx | Beslut Överklagan [and4lv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.dr1x

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? andalv

Varför tror du själv att beslutet togs? ja eftersom att det var ett 10 sekunderr långt klipp där man inte ens såg hela scenariot gäntligen ska ju klippsen vara 30 sek men denna gång blev det 10 sek o det är ju inte riktigt enligt mig en bra grund för att ge en sådan åtgärd

Hur är beslutet felaktigt? ja då klippet var 10 sekunder långt från deras sida vilket var slutet av scenariot och det fanns inngen back story av de hela

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l5AR7yvTLvmXKxdAa?invite=cr-MSw5b2IsNzA5OTE0MTU&v=10

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

dels så har jag visat bilder av ett pm av han som jag döda o han skrev själbv att det var en aktiv skott lossnbing men dem vägrande granska dem bilderna om at han själv erkände att det var en aktiv skottlossning och en annan backstory och att dem startat allt men trots det lyssnade dem inte o min första Krim varning hade inget med krim rp o göra o sen så eftersom klippet är 10 skymfer p man bara ser när jsg skjuter han så hade jag väll kunnat få en varning 2

Senast ändrad:
sedan ber jag om ursäkt till anfall att jag blev lite sur men blev det eftersom att jag kände att jag inte fick prata lös och sedan att klippet han skicka in bara var 10 sekunder långt vilket bara visade 10 procent av scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka