Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [Klackesko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag la ut montage och lämnade servern för att gå till en annan server då jag ville testa något nytt men det visade sig att den servern inte var för mig och ångrar att jag lämna och montaget var bara ett barnsligt beteendeefter att jag lämnade och vart bannad valde jag att lägga upp det och det vare dumt och barnsligt då jag visste att det var emot serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i yakuza vc under tiden allt skedde då jag var en medlem i yakuza. Allt hände så snabbt, ena sekunden satt vi och snacka och andra sekunden så fick vi reda på att vi skulle göra ett serverbyte. Allting gick så snabbt och jag tror att de flesta kände lite grupptryck i det hela. Men iallafall så valde jag tyvärr en skit server istället för unive. Jag märkte snabbt att den nya servern inte var något vidare, så jag försökte joina unive igen. Men sen så visade det sig att jag var pbannad, och det var då min idiotiska handling kom fram och jag släppte ett skit p12 montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som lades för mig för att jag lämnade servern känner jag var felaktig då jag inte gjorde någon skada mot servern när jag lämnade, men jag förstår till 100% varför staffsen valde att agera som de gjorde under sen situationen. Folk gjorde terrordåd, kasta skit på servern och allt dem kunde göra för att förstöra servern. Men dock så vet jag att bannen för montaget jag gjorde 100% är mitt fel. Jag lät en pissig server förstöra allt jag har byggt upp tillsammans med yakuza försvinna över en dag. Jag förstår att jag förtjänar att sota för min handling. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort det. jag vet att montage var totalt förbjudet på servern men eftersom att jag blev bannad och det så väljer jag attt svara på ett barnsligt och dumt sätt och läger ut montaget som den idiot jag var på den tiden jag hade inget tanke sätt och fattar vaför jag är klakeskobannad och den är helt korrekt och hader uppskattats med en sista chans och jag lova att jag kommer att ta vara på den till 100 procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min ban historik är på 64 banns om inte mer. Jag ligger på ca 3-4 p banns och nu 1 klakesko ban. När jag rpat på unive så har jag inte riktigt tagit det på allvar alls jag har bara varit inkompetent och har haft en ambition att komma ut med ett montage på unive jag skjöt varje dag visade knappt någon rp alls utan jag spelade nästan 100k or die på servern och var en av dem som förstörde rpn jag var en inkompetent problem spelare det var som att jag ville ha banns och inte riktigt tog mina banns på allvar alls och jag hade fått så många chanser av philip att komma tillbaka och förbättra mig men jag har sumpat varenda en chans jag har bara kastat bort dem och inte visat någon respekt alls utan bara fortsatt att göra samma sak och jag ljög oftast i mina bannöverklagningar och att jag hade lärt mig av bannsen jag fick men jag brydde mig inte jag hade inget tankesätt och var inkomptetent och förstår att ni inte vill ha tillbaks mig på servern för de jag gjort förut men jag kan lova att jag har förändrats nu när jag vet den ban historik jag har och banns och allt förstår jag att det är klart att ni inte vill ha mig på servern jag betedde mig som ett barn och ville bara göra montage och skjuta hela tiden och det har byggt om det rykte som mig som spelare att jag är en problem spelare och det var jag och det är något jag ångrar nu och kan inte förstå att jag insett detta tidigare vilket dåligt beteende jag haft på servern och att jag lyckats bygga upp en stor ban historik är bara sjukt och bevisar att jag inte var en bra medlem på unive alls och jag förstår unu efter jag blivit bannad denna gång att detta påverkar och att jag har agerat så här så många gånger att jag inte kan vara på servern och jag förstår er att ni inte vill ha mig på servern alls på grund av den historik jag har och jag vill be om ursäkt till philip för den spelaren jag varit på unive och det dåliga beteendet jag haft och att jag inte tog dem chanser jag fick av dig jag tog inte dem på allvar alls utan bara sumpade varje chans för att agera likadant och bara sumpa mer och mer chanser som till slut har lett till att jag inte kommer att få mer chanser och nu förstår jag dessa konsekvenser och jag hade uppskattat en sista chans för att rättfärdiggöra det jag gjort fel innan men fattar om jag redan sumpat alla mina chanser och kommer inte att argumentera emot att jag har gjort fel jag var inkompetent och dum i huvudet. hade ingen rp alls utan varje gång jag gick in på servern tog jag ut en bil för att hitta skottlossningar utan att tänka på konsekvenser och har fått indraget 3 gånger och inte tagit på allvar utyan bara köpt om på nytt och gjort samma sak igen och det är inget jag vil fortsätta med och jag skämms att mitt beteende var så illa att jag inte kan komma tillbaka trill servern och har insett att dem handlingar jag gjort förr inte kan fortsätta utan nu vill jag förbättra och det kanske är lite för sent att säga det nu men jag kan lova er att jagf vill verkligen förbättra mig och starta en ny rp nivå om jag får en sista chans nu under tiden har jag också insett hur viktig rpn är på servern och att man ska ha en bra och roli rp för att alla ska kunna ha roligt på servern och att allt inte bara handlar om att skjuta på servern vilket jag gjorde och förstörde och fattar inte varfrö jag bara hade kunnat sköta mig då jag visste att jag hade fått så pass många chanser av philip men ändå bara skita i dem och göra samma sak det är inget jag är stolt över. och om jag får en sista chans så kommer jag att rpa så som man ska på servern och inte söka skottlossningar för att det förstör. och jag vill inte längre vara en problem spelare på unive utan jag vill börja rpa och ha roligt på servern och göra roliga scenarion och inte bara skjuta hela tiden för att det är en rp server och ingen 100 k or die server och jag verkade tro att det var en 100k or die server innan och lägga upp montage som att det var det men unive är en rp server med bra rp men jag sumpade mina chanser. Och nu under tiden som jag varit bannad har jag reflekterat om hur jag som spelare på unive ska agera bättre om jag får en sista chans och inte göra som jag gjort förut. Jag ber om ursäkt för att jag har varit en peoblemspelare och jag vet att det är inget ni vill ha på servern men jag kan lova att jag har fått en bättre tankesätt och kommer att ta det på allvar nu det kan jag lova. under denna tyid jag varit bannad nu har jag tänkt efter på hur jag kan förbättra min rp så att jag inte blir samma spelare på servern igen och jag förstår att mitt beteende skadade spel upplevelsen för andra på unive för det ända jag gjorde var att skjtua och bryta mot regler och det är inte den spelaren jag vill fortsätta att vara utan jag vil förbättras och rättfärdiggöra det jag gjort fel innan och mitt mål är att kunna bli en bättre medlem och spelare på unive som följer reglerna och har en bra rp nivå och inte bara skjutert hela tiden utan verkligen ha rtoligt för att skjmuta är inte det ända i rp och det har jag insett det finns massa nadra saker att göra som jag inte gjorde förr men som jag vill börja med nu och jag ber om en sista chans och jag kommer att ta vara på den till 10000 procent och detta kommer inte att ske igen och mitt gamla agerande kommer inte att fdinnas kvbar i min rp om jag får en andra chans hade uppskattats om man hade kunnat få en sista chans att komma tillbaka och rpa i 2025 och bevisa mig själv att jag inte är en problemspelare längre. jag har länge spelat på univve och sumpat chans på chans och inte tagit påä allvar men efter denna långa tid jag har varit bannad vilket är ca 4 månader om inte mer har jag verkligen tagit mig en tankeställare och undrat om det var värt det pch det tycker jag defenitivt inte då unive är den server jag vill spela på och ha roligt på men vet att den chansen är väldigt låg men vill verligen bli unbannad och jag vil be om ursäkt till philip för att jag har betet mig dåligt på servern och det är inget som kommer att fortgå och jag har tagit lärdom nu i efterhand varför jag inte ska va som jag va förut jag sköt bara hela tiden och hade ingen rp alls och det är inget jag vill fortgå med utan jag vill förändrats. detta menar jag til 100% jag förstår nu i efterhand att den rpn jag hade på servern inte bara förstörde för mig utan för alla andra och det skulle jag ha kommit på tidigare men jag hade inte den förmåga att lista ut det så dfum som jag va och jag vill verkligen förbättras.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lämnat servern och lagt upp ett montage det var bara barnsligt agerande från min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag till 100 procent.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
hade uppskattats med en allra sista chans för vill verkligen kunna spela på unive men fattar att den chansen är väldigt låg

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka