Accepterad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? dr1x

Vem var det som bannade dig? limpis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag valde att köra förbi torget i en hög hastighet ilkety är välldigt orealisktiskt och mild suntförnuft då de är massa kameror vid torget och jag tänkte inte efter men det ska ajg göra tills nästa gång och det finns massa fart kameror och detta hade inte skett irl så ber om ursäkt och det ska inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt sedan passera jag torget i ca 120 km och sedan vart jag bannad och jag förstår varför jag vart bannad då det var mitt beslut att åka sådant snabbt men det kommer inte att ske igen och jag kommer att tänka över så att inte detta sker igen oxch jag kommer hålla hastigheten och följa unives regler när det gälller körning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det avr ajg som gjorde fel limpis hade helt rätt när han bannade mig då jag körde som en dåre och inte tänkte efter utan bara körde vilket blir suntförnuft då jag inte tänker efter och detta kommer jag att förbättra det kan ajg lova och kommer att köra lugnt nu fram över och visa att jag har tagit del till min ban och lärt mig av den så att inte detta ska ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vissa e felaktiga o kommer inte ihåg så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att följa trafik reglerna som unive har och ollspelar enligt suntförnuft och köra lugnt och inte som en dåre speciellt vid ett torg men som sagt detta kommer inte att ske igen och har tagit lärdom av bannen och tänk efter så att detta inte sak ske igen och ska följa alla regler så att mitt rollspel blir så bra som möjligt och ska följa alla trafik regler och köra 80 km/h i staden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att hålla hastigheten och inte köra som en dåre då det gör så att min rp ser välldigt dålig ut men detta kommer inte att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka