Accepterad dr1x | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? ville#8139

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Felix johansson och han är 25 år gammal hans uppväxt har varit väldigt tuff för att han vart väldigt fattig och han jobbade för att få ihop pengar till sin familj och nu lever han som vanligt han har pengar att leva med hans intresse är sport och bilar hans dröm bil är en mercedez amg och hans favorit sport är fotboll hans klädstil bryr han sig inte om han bara tar på sig något han har i sin garde rob men han har oftast kostym och han har brunt hår och är väldigt lång och hans dröm jobb är att jobba på mekonomen eller autoexperten det tycker han är väldigt intressant. Hans dröm jobb kan också vara polismyndigheten han tycker att det är ett intressant jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för att jag kan bidra med bra rp på servern och jag har varit medlem mycket innan på servern och jag är väldigt aktiv och för att jag sköter mig på servern men det är dels för att jag kan bidra med bra rp och att jag kan hjälpa folk med sin rp och för att jag vill jobba och göra något roligt på servern. Och bidra med unik rp och att kunna hitta något intressant på servern så att man kan öka sin rp nivå och bidra med roliga scenarion och med rolig rp med en twist. Och just för att jag tänker efter innan jag gör saker så det ska bli så bra som möjligt så att folk tycker att det är kul att rpa med mig på ett bra sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att denna servern känns som att den tar roleplayen mer seriöst och verkligen kämpar med att alla ska rpa och för att det finns så många olika roliga jobb på denna servern och jag tycker att det är intressant att veta hur olika jobb fungerar Och att det är väldigt unik rp på servern som gör att det blir en bra server med lite lall och det får mig att känna att unive är en bra och verklig rp server. Och på unive finns det massa roliga och olika jobb som tex att jag vill jättejärna bli polis.

Hur hittade du Unive? Det var så att jag och min kompis vi snackade om fivem sedan när han sa att han spelade på unive så gick jag in och prova oc då vart den gätte bra server och sen dess har jag bara spelat på den. Och just nu har jag spelat på den i typ 5 månader.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att kunna ha kul på servern och att bidra med bra rp och att det finns massa olika roliga jobb och ett av mina mål är att jobba och att kunna bidra med bra rp och att ha roligt när jag rpar men det är dels att jag vill börja jobba för att det tycker jag är väldigt kul på servern och jag hoppas att jag kommer få jobba igen . Mitt mål är att kunna jobba och ha roliga scenarion så att jag kan bidra med rolig och bra rp. mitt mål är också att kunna jobba som polis för att jag hart längtat efter att göra dt väldigt länge nu. Mitt mål med mitt rollspel är också att kunna utveckla min rp nivå så att jag kan bidra med rolig oc bra scenarion så jag håller på att planera hur jag sk hjälpa till med min rp och mitt mål är att ha kul och kunnar rpa bra och just att kunna ha kul med mina vänner när jag rpar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att kunna jobba på massa olika och roliga jobb och att kunna bidra med bra rp och att visa er att jag hade passat bra som medlem men det är dels att kunna få jobba och att kunna bidra med bra rp för att det tycker jag är väldigt viktigt så att man inte har en stökig server. För det är väldigt viktigt så att folk lär sig att rpa så att ni kan bygga upp servern på ett bra sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive och kommer alltid att göra för att denna servern är den bästa jag har spelat på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag vet för att det är staff disrespect att fråga om det.

Senast ändrad:
Tillbaka