Accepterad dr1x | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? ville#8139

Vem var det som bannade dig? flamman

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit bannad för lall och vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var så atyt jag och min kompis åkte på en motorcykel sen började jag sparka lite i luften sedan så kom en person mitt när jag sparkade så jag råkade sparka han sedan sa min kompis att jag skulle göra det igen och igen så jag blev inprensip tvingad att göra det eller vad man ska säga sedan efter det så åkte vi sedan så bromsade jag bredvid han så bara flög han frammåt och det var dsync men han inte skriva det i chatten sedan efter det vart jag bannad i 10 dagar och det var fel att jag fortsatte men jag kände mig lite tvingad när min kompis sa att jag skulle göra det om och om igen men det ska aldrig hända igen det lovar jag, Och sen när jag körde bredvid han så bara flög han från ingenstans så det var d sync men jag han inte skriva det eller jag tänkte inte efter på att skriva det men jag skulle bara låta han va och sluta lyssna på min kompis som sa att jag skulle göra det igen och igen så det kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade varit vid the palace min kompis hade tydligen slått folk och en vakt så vi stack sedan så sparkade jag lite åt sidaorna på motyrcykeln men träffa it någon och försökte it det häller sedan kom det en person mitt bredvid så jag råkade sparka han sen sparka han ner oss från motorcykeln och slog oss fattade inte riktigt hur han kunde få en bann för han lallade också sedan efter ett tag så åkte min kompis igen och sa att jag skulle göra det igen och igen jag visste inte riktigt hur jag tänkte jag tänkte inte riktigt efter så jag gjorde det igen och igen sedan sparkade han ner oss från motorcykeln igen så då frågade jag vad han gjorde så började min kompis söåss och han personen slog mig sedan vart jag bannad i 10 dagar och jag vet att jag har gjort fel men sedan hade jag kört på honom men det va dsync och tänkte inte på att skriva det i detta tillfälle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel för att jag lyssnade på min kompis när han sa att jag skulle göra det igen och igen men sedan när jag körde så sa min kompis att jag skulle köra tillbaka så jag gjorde det så tänkte min kopis också sparka på han men jag skulle it ha lyssnat på han utan bara låta han va men i detta tillfälle tänkte jag inte riktigt efter utan jag bara tänkte på vad min kompis sa men det ska aldrig hända igen jag lovar och svär för jag tyckte nu i efter hand att det jag har gjort var fel och det ska inte hända igen jag lovar och jag ska tänka efter nu vad jag ska göra och hur jag ska förbättra min rp medans jag e bannad för det är viktigt så att jag lär mig och jag lär mig efter alla mina banns och det har aldrig hänt igen men i detta tillfälle så tänkte jag inte efter och jag ber om ursäkt för mitt beteende i detta tillfälle och jag ska förbättra min rp så att jag kan bevisa att jag kna rpa bra. Efter att jag han hade sparkat ner oss en gång så åkte jag iväg men sen ville jag bara snacka med han och säga förlåt då sparkar han av oss från hojen och då började min kompis slå han och jag gjorde ingenting men när jag råkade köra på han så var det dsync men han it skriva det utan jag tänkte inte på det men det ska aldrig hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg det var typ 4 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna göra annorlunda är att jag skulle inte sparkat från första början utan bara låta han va men i detta tillfälle tänkte jag inte efter men det ska aldrig hända i gen jag lovar och jag ber om ursäkt om mitt beteende på servern i detta tillfället och jag skulle inte lyssnat på min vän utan bara stuckit därifrån men i detta tillfälle tänkte jag inte efter men jag har lärt mig vad jag har gjort fel och jag ska tänka på hur jag beteer min på servern och hur jag ska utveckla min rp medans jag är bannad för at detta beteende ska jag inte ha på servern och det ska aldrig hända igen Det jag också hade kunnat göra annorlunda var bara att sticka från platsen från första början så att detta inte skulle hända men somsagt jag tänkte inte efter och jag ber ännu en gång om ursäkt för vad jag har gjort och det ska inte hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag lär mig efter alla mina banns och mina planer nu är att tänka på hur jag kan utveckla min rp nivå på servern och hur jag ska kunna tänka efter så att detta inte händer igen men det ska inte hända igen utan jag har lärt mig om vad jag har gjort fel och jag ber om ursäkt men jag tänkte inte efter och jag tyckte att min rp nivå va låg i detta tillfälle men jag ska ändra på de utan jag ska utveckla min rp på ett bra och roligt sätt Jag har också lärt mig nu att jag inte ska göra onödiga saker för då får jag konsekvenser och det vil,l jag inte och jag har lärt mig att tänka efter innan jag gör saker så att scenariot kan ble mer realistikst än att jag sparkade han mken det va min kompis som sa att jag skulle göra det igen och igen och nu i efterhand så har jag lärt mig att inte lyssna på dem utan på mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag vet det är staff disrespect

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka