Nekad dr1x | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad heter du på discord? dr1x#8139

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14:30 - 22:00
Tisdag: 14:30 - 22:00
Onsdag: 14:30 - 22:00
Torsdag: 14:30 - 22:00
Fredag: 14:30 - hur länge jag vill
hälg/lov: 10:00 - hur länge jag vill

nu under sommaren hur länge jag vill.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad med kom tillbaks t servern för 1 månad sen men har varit medlem 2021 o 2022 och komm tillbaka nu efter 1 månad typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 43 men det är vissa gamla bans när jag vart ny till rp och vissa nya/gamla men har 2 bans dem senaste månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens servervakts uppgift är att hålla koll på folk men inte då som staff utan att tex om man rpar och ser att någon lallar så antingen varnar man dem eller så kickar man dem och om dem fortsätter så sv bannar du dem så att dem lär sig att inte göra samma sak igen så den uppgiften en servervakt har är att sv banna eller kicka dem som lallar som tex lall eller vdm eller annat och om han ska ha längre straff så skriver man ut det i längre straff kanalen. ens servervakts uppgift är att hålla ett öga på folk men inte som en staff utan ba hålla ett öga medans man rpar och banna eller kicka om dem gör något fel eller varnar dem det är var jag har för syn på servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag gillar unive och jag tycker att det är unik rp och jag trivs här och det är en server med bra och roligt community och att jag gillar att testa nya saker och liksom bara testa på saker och jag tror att servervakt är något jag kan hantera då jag rpar mycke och jag vill ta ett steg upp som servervakt är att jag vill hjälpa till och sv banna eller kicka dem som lallar men inte riktigt som staff men liksom att jag håller ett öga medans jag rpar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är tex att man vill ha störst fördel i ett scenario kan vi ta som exempel att man har på toggle id i skottlossningar för att mn inte vill förlora scenario och vill ha fördel att vinna scenariot eller att man revivar i scenario för att man inte vill förlora scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka