Accepterad dr1psyy | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1psyy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968173692

Vad är ditt namn i verkligheten? felix frisk

Vad är ditt discord namn? dr1psyy#2681

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär är 26 år gammal och heter Ludvig Bengtsson och har intresse av att meka och fixa med bilar, han flyttade till den här staden ganska nyligen. Han dröm jobb är mekonomen. han känslor är blandade men han är en ganska snäll person, han kan också bli riktigt arg ibland. när han var 13 år vart han ut skickade från sin familj han hittade en gammal bil på en soptipp som han köpte och mekade med, det var kul och meka tyckte han och till sist fick han igång bilen. Han vart en bra bil mekare och pappan ville att han skulle komma hem igen så han följde med sin pappa hem och han mekade och skapade ett företag men när han var 26 år bestämda han att flytta till denna stad och börja meka med bilar här.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag kommer se till att folk på servern beter sig och rp:ar bra. det är många på servern som beter sig dåligt och pratar som om de vore ett spel som man inte får göra. och min karaktär som sagt är duktig på och meka så jag kommer jobba på mekonomen och jobba länge på nätterna och på dagtid så att man nästan alltid kan komma in och laga bilar:) därför ska jag bli medlem:):)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av unive för att det är roligt folk mycket roliga jobb och det är ett bra Community. känner också många som spelar på unive så jag vill spela med dem. Men det är en jätte bra server och den växer snabbt och den är sjukt rolig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min kompis, han sa joina unive det är den bästa så jag joinade där:)

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att utveckla de och bli bättre. jag vill bli super bra på att rollspela

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få mer kontakter och att många ska känna igen min karaktär Ludvig Bengtsson. vill att när man skriver i chatten t.ex ludvig kom piren och att alla vet att det är jag man menar:) vill även uppnå medlemskap på servern så jag kan jobba på roligare jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar endast på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka