Nekad dr1ll1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1ll1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johannes

Vad är ditt discord namn? dr1ll1

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Carl lindström och är 22 år gammal. jag är uppväxt i borlänge då jag blev adopterad av mina föräldrar som heter peter och karin, jag har haft de lite svårt då båda mina föräldrar dog i krig när vi flydde från de. jag bodde på fosterhem i 7 år då jag blev adopterad av peter och karin när jag var 15 år. jag bodde med mina föräldrar tills jag var 19 då jag hade hittat mig ett lönsamt jobb inom kriminaliteten. nu har jag tagit mig ur kriminaliteten och numera så jobbar jag på GSP i unive staden. jag har lätt att få vänner och är inte blyg. jag har spelat fotboll sen jag kom hit till sverige. och min framtidsplan är att bli fotbollsproffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra kvalitet av RP och kan även bidra med realistiska scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att motparten ska ha lika roligt som jag och att man inte alltid måste vinna alla scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: att du tar hjälp av ett fordon att döda någon NLR: new life rule att du kommer ihåg något efter du dött RDM: att du dödar någon utan ett scenario bakom mordet Metagaming: att du tar information från discord eller streams Fear rp: att du måste värna om ditt liv när du är under ett hot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite grann

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Anledning: Ditt discord konto behöver vara minst 3 månader gammalt.
Du kan ansöka igen om 20/9. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka